۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۶۹۰۷۴
میراث مادری(۶)؛

حضور و نفوذ دشمن در کالبد باند‌های بی‌حجابی

حضور و نفوذ دشمن در کالبد باند‌های بی‌حجابی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در دولت کسانی هستند که بی‌حجابی برایشان اهمیت ندارد و نباید با تغییر رئیس جمهور، اهداف ما در موضوعات فرهنگی و اجتماعی تغییر کند.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نقش دولت را در ترویج یا عدم ترویج حجاب کلیدی دانست و گفت: باید توجه داشت که بحث بی‌حجابی تشکیکی است ولی نهادهایی هستند که تأثیرات بسیار زیادی در شیوع این امر داشتند؛ در این دولت کسانی هستند که بی‌حجابی برایشان اهمیت ندارد.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌ها، جهت‌گیری‌ها و افکار دولت‌ها متفاوت است عنوان کرد: ما نباید با تغییر هر دولت افکارمان نیز تغییر کند؛ باید در راهی که امام برایمان ساخت پا بگذاریم، هدف ایشان را پیش ببریم و نباید با تغییر رئیس جمهور، اهداف والای انقلاب و اسلام تغییر کند.

نماینده مردم ارومیه در ارتباط با هجمه‌های دشمن علیه حجاب اظهار داشت: خیلی از مردمی که اکنون درگیر بدحجابی شده‌اند، سوء نیت خاصی ندارند بلکه تحت تأثیرات افکار سکولاریستی غرب که از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی القاء می‌شود قرار گرفته‌اند.

وی افزود: دشمن مفاهیم را بازتعریف کرده و جوانان ما نیز با این تعابیر خو گرفته ‌اند و در نتیجه جوانان بدون اینکه در پشت پرده قصد دشمنی با خدا را داشته باشند، در منجلاب بدحجابی اسیر شده‌اند؛ خب این وظیفه ما است که به تدریج دختران ایرانی را با مفاهیم دینی آشنا کنیم.

کارشناس بازرسی قضايی کل کشور با اشاره به حضور و نفوذ دشمن در کالبد باندهای بی‌حجابی تصریح کرد: در برخی مناطق باند فساد و باند تقویت بدحجابی جوانان را درگیر کرده و این وظیفه نهادها، دستگاه‌های اجرایی و نظارتی است که محکم در مقابل اینها بایستند و شناسایی‌شان کنند.

وی ضمن تبیین این نکته که بی‌حجابی خلاف قانون کشور است گفت: جهت کلی حاکمیت موضوع بدحجابی را پیگیری می‌کند و در این موضوع سهل انگار نیست؛ منتها ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که بهانه دست دشمن ندهیم ولی اگر موردی ناامنی اخلاقی ایجاد کرد، با او برخورد می‌شود.

حجت الاسلام ذاکر خاطرنشان کرد: موضوع حجاب هنوز در کمیسیون اجتماعی طرح نشده ولی شاید کمیسیون‌های آموزش و فرهنگی به این بحث پرداخته باشند؛ ولی در مجموع بحث حجاب نیاز به یک بازنگری اساسی دارد تا بشود از لحاظ آموزش مبانی فرهنگی و دینی، دولت را مکلف به اجرای آن کرد.

ارسال نظرات