۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۶۹۰۸۱
روابط عمومی آستان قدس رضوی خبر داد؛

تشدید محدودیت‌ها در حرم مطهر رضوی

تشدید محدودیت‌ها در حرم مطهر رضوی
خراسان رضوی - روابط عمومی آستان قدس رضوی با صدور اطلاعیه ای از تشدید محدودیت‌ها در حرم مطهر رضوی بصورت موقت و تا رفع شرایط حاد کنونی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، روابط عمومی آستان قدس رضوی درباره شرایط جدید خدمت رسانی حرم مطهر رضوی، اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم «وافتح لی یا رَبِّ بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِک وَ اکسِرْ عَنِّی سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِک» ای پروردگار من، به احسان خویش دَرِ آسایش به روی من بگشا و به نیروی خود، سختیِ اندوهم را درهم شکن. زائران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت؛
 بردباری و شکیبایی شما سروران گرامی در همکاری با خدمتگزاران خود در آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تا به امروز و مشارکت و همدلی در کمک به هم‌وطنان در قالب رزمایش مواسات، جلوه‌هایی بی‌بدیل از عظمت و بصیرت مردم ایران اسلامی است که در تاریخ ماندگار خواهد شد و ازین رو خالصانه قدردان و سپاسگزاریم. امید آنکه با عنایت پروردگار متعال هرچه زودتر پذیرای قدوم و خدمتگزار شما عاشقان امام رئوف در مشهد مقدس باشیم.


به استحضار میرساند از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا، صیانت از سلامتی زائران علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء به مهم‌ترین اولویت‌ آستان قدس رضوی تبدیل شده و به اذعان صریح مسئولان نظام سلامت و ناظران و کارشناسان، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دقیق‌ترین شکل ممکن در این بارگاه منور به مرحله اجرا درآمده و به استناد ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای متولی، سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میان خدام و زائران این بارگاه ملکوتی، الگوی سایر مراکز و در ترازی عالی بوده است که این مهم جز با همکاری و همراهی شما مردم عزیز میسر نشده است.


بر این اساس، در شرایط جدید شیوع بیماری و اعمال محدودیت‎های سراسری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح کشور، آستان قدس رضوی ضمن عذرخواهی و دلجویی از زائران عزیز و با اندوه فراوان اعلام می‌دارد بصورت موقت و تا رفع شرایط حاد کنونی، محدودیت‌ها در حرم مطهر رضوی تشدید خواهد شد.


همچنین آستان قدس رضوی از طریق افزایش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی و رسانه ملی تلاش می‎کند عموم ارادتمندان حضرت رضا علیه السلام از اقصی نقاط عالم را از انوار قدسی منبعث از بارگاه نورانی امام مهربانی ها و معارف رضوی بهره‌مند نماید.


در پایان از جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج، علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء، ضمن آرزوی سلامت و شادابی برای همه ارادتمندان ساحت قدسی اهل‌البیت علیهم‌السلام و شفای عاجل بیماران، هم‌میهنان ارجمند را به توسل و تمسک به ساحت نورانی آل الله در کنار توجه جدی به شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای عبور از این بحران عالم‌گیر دعوت می‎نماییم. باشد که پروردگار مهربان، در آسایش به رویمان گشاید و سختی اندوهمان را در هم شکند. آمین یا رب العالمین/864/

جواد رستمی
ارسال نظرات