۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۶۹۰۹۲
مدیر حوزه علمیه خراسان مطرح کرد؛

هفته بسیج؛ فرصتی برای تجدید پیمان با ولایت

هفته بسیج؛ فرصتی برای تجدید پیمان با ولایت
خراسان رضوی - حجت الاسلام والمسلمین عاملی در پیامی به مناسبت هفته بسیج، این هفته را فرصتی برای یادآوری مجاهدت های بسیجیان و تجدید پیمان با ولایت بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی در پیامی به مناسبت هفته بسیج آورده است: هفتۀ بسیج، ایام تکریم این سربازان بصیر و همیشه در صحنۀ نظام مقدّس جمهوری اسلامی و فرصتی برای یادآوری مجاهد‌ت‌های ایشان و تجدید پیمان با آرمان مقدّس ولایت مطلقۀ فقیه و خون مطهّر شهداست.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنافداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است؛ لذا پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر ارواحنافداه -مهدی موعود عزیز- یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.»
حضرت امام خامنه‌ای مدّظلّه العالی ۷۸/۹/۳

در طلیعۀ دهۀ پنجم انقلاب کبیر اسلامی ایران و در عصر تلألو حقیقت ناب این انقلاب در سرتاسر گیتی و پی‌ریزی پایه‌های استوار تمدّن نوین اسلامی، شجرۀ مبارکۀ بسیج، تناورتر از همیشه، با همّت و مجاهدت جوانان به بار نشسته و بازویی متعهّد و توانمند برای نظام مقدّس جمهوری اسلامی است.

حضور فعّالانه و روشنگرانۀ طلاب و فضلای حوزه علمیه در تشکّل الهی و مردمی بسیج، همواره ضامن رشد معنوی و پویایی آن بر صراط مستقیم ولایت بوده و صفحات تاریخ پرافتخار بسیج، سرشار از جلوه‌های درخشان این حضور اثربخش و ماندگار بوده است.

فصلی از این حضور شکوهمند و ارزنده در ماه‌های اخیر، مجاهدت‌های طلاب بسیجی در عرصۀ مبارزه با ویروس منحوس کرونا، حمایت و مراقبت معنوی از بیماران و نیز یاری و مواسات با خانواده‌های آسیب‌دیده بود، که روحیۀ ایثار و مردم‌داری طلاب و بسیجیان را پررنگ‌تر از همیشه در جامعۀ اسلامی عینیّت بخشید و الگویی برجسته برای خدمت‌رسانی مخلصانه شد.

هفتۀ بسیج، ایام تکریم این سربازان بصیر و همیشه در صحنۀ نظام مقدّس جمهوری اسلامی و فرصتی برای یادآوری مجاهد‌ت‌های ایشان و تجدید پیمان با آرمان مقدّس ولایت مطلقۀ فقیه و خون مطهّر شهداست.

اینجانب ضمن تبریک این مناسبت ارجمند به همۀ برادران و خواهران بسیجی حوزه علمیه خراسان -خصوصاً اساتید گرانقدر بسیجی- از تلاش‌های مخلصانۀ ایشان در عرصه‌های گوناگون خدمت به نظام مقدّس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و سرافراز ایران قدردانی نموده و دوام تندرستی و توفیقات شان را از درگاه باری‌تعالی خواستارم.

سلام خدا به روح پاک بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی قدّس سرّه الشّریف و به همۀ شهدای عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدّس و مدافعین سلحشور حرم، خصوصاً سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه، آن بزرگْ‌بسیجی عظیم‌القدر که ذوالفقار ولایت بود و پس از عمری مجاهدت و شهادت‌طلبی، همچون مولایش حسین علیه‌السّلام با پیکری شرحه‌شرحه به لقای الهی شتافت و اسطورۀ بی‌بدیل مقاومت در همۀ دوران‌ها گردید.

و السلام علیکم و رحمه‌الله

/864/د102/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات