۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۶۹۱۴۴
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

گرانی‌های بی‌منطق دشواری شرایط کرونایی را برای مردم مضاعف کرده است

گرانی‌های بی‌منطق دشواری شرایط کرونایی را برای مردم مضاعف کرده است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری گفت: گرانی‌های بی‌منطق و گران‌فروشی‌های اجحاف‌آمیز شرایط سخت زندگی مردم صبورمان را در وضعیت دشوار کرونایی سخت‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست مسؤولان استانی، با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت ارزاق عمومی، اظهار کرد: تغییرات بی‌رویه و بی‌قاعده قیمت‌ها این روزها تبدیل به یکی از موضوعات اصلی زندگی مردم شده است.

وی افزود: گرانی‌های بی‌منطق و بدون توجیه دو تعبیری هستند که رهبر انقلاب اسلامی در تیرماه 99 و آبان ماه 99 از آن یاد کرده و رفع و کاهش آن را به مسؤولان تذکر دادند.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: با این همه گویا گرانی‌های بی‌منطق و گران‌فروشی‌های اجحاف‌آمیز شرایط سخت زندگی مردم صبورمان را در وضعیت دشوار کرونایی سخت‌تر کرده است؛ ازاین‌رو هم باید به چرایی این معضل پرداخت و هم راه برون‌رفت از آن را با توجه به رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی یافت.

وی با اشاره به موضوع گرانی‌های بی‌منطق و بی‌توجیه در کلام رهبری، افزود: اقتصاد و معیشت این روزها فضای ذهنی مردم و افکار عمومی را فراگرفته و تأثیر زیادی بر اندیشه و سبک زندگی آن‌ها می‌گذارد.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: مردم صبور و بی‌نظیر ایران اسلامی که 42 سال است در برابر انواع و اقسام چالش‌های دشمن ساخته و استقامت کرده‌اند و اکنون با وضعیت کرونایی و تبعات و آثار جسمی و روحی و اقتصادی و معیشتی آن دست و پنجه نرم می‌کنند، نمی‌توانند شاهد کم‌کاری‌ها و ناهماهنگی‌ها و بی‌تدبیری‌هایی باشند که با اندک توجه و تدبیر قابل کاهش و رفع است.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی از همین رو در سال‌های گذشته و امسال به موضوع گرانی‌های لجام‌گسیخته اشاره کرده و دو تعبیر گرانی‌های بی‌منطق و گرانی‌های بی‌توجیه در بیانات ایشان بیشتر به چشم می‌آید.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: ایشان امسال در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس یازدهم گرانی‌های بی‌منطق را در کنار تورم و کاهش ارزش پول ملی و قاچاق کالا و کاهش تولید از مشکلات مهم اقتصادی کشور برشمرده و از نمایندگان خواستند در این باره تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از قوه قضائیه و دادستان کل کشور انتظار می‌رود تا با عنوان مدعی‌العموم ورود قاطعانه پیدا کنند و مجازات متناسب را با مسئولان و دستگاه‌هایی که وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند، بدون ملاحظه و مجامله در نظر بگیرند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات