۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۶۹۲۸۶
امام جمعه ملبورن استرالیا:

شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی نزدیک است

شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی نزدیک است
امام جمعه ملبورن استرالیا در خطبه جمعه این هفته، نمازگزاران را به تقوای الهی و بصیرت سیاسی دعوت کرد و گفت: شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه شهر ملبورن استرالیا در خطبه‌های سیاسی- عبادی نماز جمعه این هفته که در مرکز انجمن العصر ویکتوریا ملبورن برگزار شد، شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را نزدیک دانست.  

وی به برقراری روابط بعضی از کشورهای اسلامی با رژیم توطئه گر صهیونیسم اشاره کرد و خواهان تحریم این کشورها از سوی جهان اسلام شد و افزود: سازشگران در حقیقت مرتکب خیانت بزرگی به جهان اسلام از جمله ملت مظلوم فلسطین شده ‌اند.

امام جمعه ملبورن استرالیا با تاکید به این که امروز قدرت‌های استکباری، علیه اسلام‌ و مسلمانان جبهه مشترک تشکیل داده اند و هدف شان پایمالی حقوق مسلمانان از جمله از بین بردن مسئله فلسطین است، ابراز داشت: اتحاد و هم صدایی جهان اسلام در وضع موجود لازم و ضروری و اجتناب ‌ناپذیر است.

وی خطاب به کسانی که درد جهان اسلام را در سینه خود دارند و نگران اوضاع مسلمانان هستند، گفت: عناصر و حاکمانی که به نام اسلام و به بهانه ارزش‌های اسلامی به تضعیف مسلمانان می پردازند، باید رسوا شوند و نقاب از چهره شان بردارند.

حجت الاسلام اشفاق وحیدی به نتائج برقراری روابط دوستانه با آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه کشورهای هم پیمان امریکا و اسرائیل بیشتر با تروریسم و افراط‌گرایی مواجه ‌اند، قتل و غارت در این کشورها به اوج خود رسیده و اساس آن بخاطر سیاست های کثیف و شیطانی واشنگتن- تل‌آویو در حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر به بهانه حقوق بشر است.

وی افزود: طبق فرمایشات تاریخی حضرت امام خمینی(ره) اسرائیل، موجود نامشروع آمریکا و دیگر قدرت های استکباری است، وجود آن هرگز قابل تحمل نیست و نخواهد بود.

امام جمعه ملبورن استرالیا با بیان این که از میان تمام ادیان و مذاهب تنها مکتب حسینی و آموزه های اهل بیت علیهم السلام است که زندگی حقیقی را برای مسلمانان ترسیم کرده است و در حمایت از مظلومان و برائت از ظالمان راه درست را به‌ ما نشان داده است، اضافه کرد: طاغوت زمان و استکبار جهانی همواره‌ از مکتب حسینی واهمه داشته و دارد، چون این تنها مکتبی است که آنان را از پا در می آورد./988/

ارسال نظرات