۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۶۹۳۱۰
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

ملت خواهان انتقام سخت از عاملان ترور شهید فخری زاده هستند

ملت خواهان انتقام سخت از عاملان ترور شهید فخری زاده هستند
ییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تأکید کرد: بدون تردید انتقام سخت و پشیمان کننده برای طراحان و مسببان و مباشران این واقعه دردناک مورد انتظار عموم ملت ایران اسلامی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی نسبت به ترور بزدلانه شهید فخری زاده واکنش نشان داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداوالصدیقین

روح پاک دانشمند پارسا و گمنام، جناب آقای دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری های وزارت دفاع به یاران شهیدش پیوست.

این سردار پرافتخار ، معلمی سخت کوش،استادی دانشور و مدیری توانمند بود و از پرچمداران علم نافع به شمار می رفت که داشته های تجربیات میدان دفاع مقدس هشت ساله را با ره آوردهای نوین دانش به عرصه ی خدمت و تلاش برای ملت بزرگ ایران آورده بود و همراه با یاران و شاگردانش دردانشگاه و صنعت، اقتدار ایران عزیز را به تراز مطلوب بازدارندگی فعال رسانده بود و آخرین جهاد علمی او تلاش برای کاهش آلام مردم عزیزمان در مقابله با بیماری کرونا بود.

استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث، اکنون بیش ازهرزمان به نقاط قوت و قدرت ملت بزرگ ایران پی برده اند.
از این رو، نیروی انسانی کارآمد و مدیران توانمند و موثر،همواره هدف اول آماج ترورهای بزدلانه و ناجوانمردانه هستند.شهید سرافراز بازدارندگی علمی و دفاعی ایران اسلامی،این بار هدف انفجار عقده های مسموم و تیرهای انتقام مزدوران آمریکای جهانخوار و صهیونیستهای درمانده قرار گرفت و در عصر جمعه و ساعاتی که به مولایش امام زمان علیه السلام تعلق داشت،باتنی مجروح و خونین،پس ازسالها چشم انتظاری برای شهادت ، به آرزوی والایش رسید.

اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه معزز ایران اسلامی، باقلبی آکنده از اندوه،شهادت این سردار دانشمند و مدیر توانا را به محضر حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) و ملت بزرگ ایران، بخصوص به یاران و همکاران و همسنگران داغدار و بالأخص به خانواده صبور و سرافراز و وابستگان و علاقمندان آن شهید عزیز،تبریک و تسلیت میگویم.

بدون تردید انتقام سخت و پشیمان کننده برای طراحان و مسببان و مباشران این واقعه دردناک مورد انتظار عموم ملت ایران اسلامی است و این امر محتوم محقق خواهد شد، ان شاءالله

محمد جواد حاج علی اکبری
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

ارسال نظرات