۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۶۹۳۵۲
امام جمعه موقت اصفهان:

سیاست آمریکا براندازی است

سیاست آمریکا براندازی است
اصفهان - حجت الاسلام رهبر گفت: میان دموکرات و جمهوری‌خواه تفاوتی نیست بلکه راهبرد آمریکا همیشه توطئه علیه ایران بوده و سیاست آنها براندازی است.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، تجاوز به جان و حیثیت جامعه ایرانی و اسلامی است، گفت: این نخستین عملیات تروریستی دشمن نیست و شاید آخرین بار هم نباشد، چهل سال است که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه از هیچ توطئه و خصومتی علیه جمهوری اسلامی چشم پوشی نکرده‌اند.

خوی آمریکایی‌ها تروریستی است

وی در ادامه افزود: به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و همچنین ترور دانشمندان هسته‌ای و حادثه اخیر همه توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است و ممکن است در آینده نیز شاهد چنین توطئه‌ها و دشمنی‌هایی باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا خو و خصلت‌شان جز توطئه و ترور که به کشور ما و ملت ما و بزرگان ما تعدی کرده و آسیب بزنند، اظهار کرد: اگر چه سیاست‌های راهبردی دشمن علیه کشور ما و انقلاب اسلامی شکست خورده است و نتوانسته‌اند نظام مقدس اسلامی را پس از 40 سال ساقط کنند و قوی‌تر از گذشته جمهوری اسلامی با ثبات بیشتر در مقابل دشمن ایستاده است.

بین سیاست‌های دموکرات و جمهوری خواه  در آمریکا تفاوتی نیست

حجت الاسلام رهبر خاطرنشان کرد: در حالی برخی افراد در داخل کشور از مذاکره با دولت جدید آمریکا صحبت می‌کنند که در آمریکا جریان‌هایی که قدرت را در دست می‌گیرند سیاست یکسانی دارند و تفاوتی میان جمهوری‌خواه و دموکرات نیست، سیاست آمریکایی‌ها سیاست براندازی است و به همین دلیل مذاکره با آمریکایی‌ها هرگز فایده نداشته و تغییر رییس جمهور آمریکا نیز در این خصوص اثری نخواهد داشت.

وی با بیان ینکه بسیاری از مسؤولان ما به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توان با آمریکا صلح و مذاکره کرد و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به این مسأله تأکید کرده‌اند، گفت: همانطور که در گذشته پهباد آمریکا و مراکز نظامی آمریکا را هدف قرار دادیم باید در مقابل استکبار جهانی بایستیم که جز مقاومت هیچ راهی اثربخش نخواهد بود.

امام جمعه موقت اصفهان، اقتدار را تنها راه موفقیت کشور دانست و تصریح کرد: ترور شهید فخری‌زاده هشداری است به مسؤولان و دستگاه‌های امنیتی ما در خصوص مراقبت از نخبگان و مهره‌های کلیدی کشور و البته باید درس‌های این حوادث نیز در خاطر ما بماند و بدانیم به دشمنان نمی توان دل بست.

حجت الاسلام رهبر خاطرنشان کرد: سیاست‌های اصولی آمریکا با پشتوانه و طرح ریزی صهیونیسم جهانی است و تغییر نخواهد کرد و نمی‌توان به دولت‌های آمریکایی دل بست، تنها راه کشور ما دل بستن به ملت و ظرفیت‌های کشور و توانمندی‌های مردم و رهنمودهای رهبری است و در صدر همه اینها باید نصرت الهی را باور داشته باشیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات