۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۶۸۲۴۵
امام جمعه موقت اصفهان:

سیاست‌های رهبر انقلاب در مقابل آمریکا مقتدرانه است

سیاست‌های رهبر انقلاب در مقابل آمریکا مقتدرانه است
اصفهان - حجت الاسلام رهبر با بیان اینکه دولت‌های آمریکا با عقبه صهیونیستی دست از سیاست‌های خصمانه خود برنمی‌دارند گفت:مواضع رهبرمعظم انقلاب در مقابل آمریکا مقتدرانه است.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه وقت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کشور ما در قبال آمریکا با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد، گفت: این موضوع به این معنا است که سیاست‌ها و اقدامات آمریکا ثابت کرده است که این کشور در عرصه سیاسی و تعامل با کشورها صداقت ندارد و قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام رهبر در ادامه با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: سیاستمداران آمریکایی نشان داده‌اند به هیچ وجه تسلیم حق نیستند و بنا ندارند حتی به تعهدات خود و معاهده های بین المللی پایبند باشند و تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشور ما وضع کرده‌اند به خوبی این موضوع را اثبات کرده است.

وی اقدام متقابل علیه آمریکا را یک ضرورت در مواجهه با سیاست‌های ضدایرانی آمریکا دانست و تصریح کرد: زمانی که قرار است طرف مقابل ما برعلیه ما توطئه کرده و به ما آسیب بزند و با تحریم‌ها و توطئه‌های گسترده برکشور و ملت ما فشار بیاورد ما نیز نباید در مقابل دشمن کوتاه بیاییم.

 

تغییر سیاست‌های خصمانه آمریکا می‌تواند باعث تغییر سیاست‌های ایران بشود

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تغییر کامل سیاست‌های آمریکا پیرامون جمهوری اسلامی ایران می‌تواند باعث تغییر سیاست‌های کشور ما نیز بشود، خاطرنشان کرد: اگر روش و منش دولت آمریکا تغییر کند و از قوانین بین المللی تبعیت کرده و تابع اصول اخلاقی و انسانی بشود و دست از دشمنی با ملت ایران و انقلاب اسلامی بردارد سیاست‌های کشور ما نیز در قبال آمریکا تغییر خواهد کرد و ما هرمقدار که آمریکا تغییر سیاست بدهد ممکن است تغییر موضع در قبال آمریکا داشته باشیم.

حجت الاسلام رهبر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تغییر نکردن سیاست‌های ایران در مقابل آمریکا با تغییر افراد در این کشور را موضع گیری مقتدرانه و کاملا صحیح ارزیابی کرد و گفت: هر سیاستی غیر از این در مقابل آمریکا اخذ کنیم چیزی جز ساده اندیشی نیست، مگر اینکه فرض کنیم روزی آمریکا سیاست‌های خود را تغییر دهد و دست از خصومت علیه ایران بردارد.

وی با اشاره به قدرت لابی‌های صهیونیستی در ساختارهای دولتی و حکومتی آمریکا، تصریح کرد: یک دولت با عقبه صهیونیستی و ساختارها و سیاست‌هایی که در اختیار صهیونیسم است قطعا امکان تغییر سیاست در قبال انقلاب اسلامی و ملت ایران را ندارد و ما نیز نباید در مقابل اینچنین دولتی کوتاه بیاییم.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: نپذیرفتن نامه ترامپ که به واسطه نخست وزیر ژاپن برای رهبر معظم انقلاب آورده شده بود و رهبر انقلاب آن را رد کردند یک سیاست مقتدرانه و هوشمندانه است، اگر چنین سیاست‌های مقتدرانه‌ای نداشته باشیم در حقیقت دچار انفعال در مقابل زورگویی‌ها و ظلم‌های آمریکا و مستکبران خواهیم بود و این خلاف شأنیت و مصلحت مردم و انقلاب اسلامی است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات