۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۶۹۶۳۴
حجت الاسلام خوبانی:

ترور شهید فخری زاده اقدامی بزدلانه و از سر استیصال است

ترور شهید فخری زاده اقدامی بزدلانه و از سر استیصال است
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران، ترور شهید فخری زاده را اقدامی بزدلانه و از سر استیصال بیان کرد و گفت: به طور حتم مجازات سختی در انتظار عاملان و آمران این جنایت است.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید محسن فخری‌زاده، گفت: دستان پلید رژیم غاصب صهیونیستی با چراغ سبز آمریکای جنایتکار در این ترور بزدلانه کاملاً مشهود است.

وی با بیان این که ترور دانشمندان و نخبگان یک کشور اقدامی بزدلانه و از سر استیصال است، بیان داشت: دشمنان ملت ایران به دلیل ناتوانی از رویارویی مستقیم با ایران اسلامی، دست به چنین اعمال جنایت کارانه ای می زنند.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: دشمن از تقویت روزافزون توان علمی و دفاعی ایران اسلامی به شدت هراسان است و با شهادت نخبگان علمی کشور می کوشد مسیر پیشرفت علمی کشور را منحرف کند، این در حالی است که خون پاک این شهدا همواره عامل اقتدار نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که یکی از مهم ترین وظایف نهادهای مسؤول در این موضوع مجازات عاملان و آمران این جنایت است، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی که دستانش به خون مردم بیگاه فلسطین آغشته است با چراغ سبز آمریکای خبیث بار دیگر چهره جنایت کارانه خود را در جهان برملا کرد.

وی با اشاره به این که شهادت نخبگان علمی کشورمان  نشان دهنده اوج عصبانیت دشمنان از اقتدار علمی و دفاعی ایران اسلامی است، تصریح کرد: به طور حتم این مسیر مهم علمی با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و جوانان نخبه و انقلابی کشور نخواهند گذاشت مسیری که شهید فخری زاده ها آغاز کردند ابتر باقی بماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهید فخری زاده با تفکر بسیجی و ولایی خود در میدان علم و عمل درخشید و کارنامه موفقی دارد، خاطرنشان کرد: این دانشمند هسته ای و دفاعی کشور از چهره های مؤمن، با اخلاص و دلسوز بود که چون سربازی وفادار، ولایی و فداکار در مسیر آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری مجاهدانه تلاش کرد.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که استکبار جهنمی بداند که ملت ما تربیت یافته مکتب سیاسی آن امامی است که فرمودند: بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود، بیان داشت: مسیر پیشرفت های علمی کشور با حضور سایر نخبگان و دانشمندان کشورمان با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که امروز حضور نیروهای نخبه و انقلابی در عرصه های مختلف علمی کشور همچون استخوانی در گلوی دشمنان ملت ایران است، تصریح کرد: مجاهدت های علمی شخصیت های برجسته ای همچون شهید فخری زاده، ایران اسلامی را به یک قدرت برتر علمی در جهان تبدیل کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول سال های اخیر دشمنان با شیوه های متعددی تلاش کردند از توسعه صنعت هسته ای و دفاعی کشورمان جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: اما به برکت شهدای هسته ای و سایر دانشمندان و نخبگان علمی کشور، امروز غرب در برابر عظمت علمی و دفاعی کشورمان زانو زده است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که شهید فخری زاده از نظر تخصص، تعهد، ولایت مداری، تهجد و روحیه انقلابی بهترین الگو برای جامعه علمی کشور است، بیان داشت: دشمنان خبیث و حقیر ملت ایران باید بدانند با حذف فیزیکی دانشمندان کشورمان نمی توانند ذره ای از عظمت و اقتدار علمی ایران اسلامی بکاهند./950/

ارسال نظرات