۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۶۹۷۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نگاه جوانان به استخدام های دولتی مشکلی بر سر راه اشتغال است

نگاه جوانان به استخدام های دولتی مشکلی بر سر راه اشتغال است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت بهره مندی از منابع و ظرفیت های موجود گفت: بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت هایی همچون کشاورزی فرصتی برای اشتغال زایی جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شب گذشته در دیدار با رییس و نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: در استان لرستان ۴۸ نقطه حاشیه نشین با جمعیتی بالغ بر۲۴۸ هزارنفر زندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت اشتغال زایی و بهره مندی از منابع ملی و طبیعی تأکید کرد و افزود: اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان نیاز جامعه امروز است.

وی خاطرنشان کرد: برای کاشت گیاهان دارویی و ایجاد اشتغال می توان از زمین های متعلق به منابع ملی بهره مند شد و می توان از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام راحل، بنیاد مستضعفان و بنیاد تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: روی آوردن به کشاورزی که از مؤلفه های مهم اشتغال زایی است، امری مهم برای دور کردن نگاه جوانان به استخدام های دولتی است.

وی عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان لرستان ۲۲ طرح با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در راستای اشتغال زایی مصوب کرده که نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی استان هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مردم  استان لرستان سال ها است از فرصت های شغلی نا برابر رنج می برند، با ایجاد شغل های برابر باید مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.

وی تأکید کرد: مدیران استان در استخدامی ها باید نگاه برابر داشته باشند و از بین متقاضیان افراد توانمند، دانا و با استعداد را جذب کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات