۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۶۹۶۱۶
امام جمعه لالی:

مسؤولان با حل مشکلات مردم فرصت مداخله را از دشمن بگیرند

مسؤولان با حل مشکلات مردم فرصت مداخله را از دشمن بگیرند
خوزستان - حجت الاسلام گرمسیری گفت: زمانی که مردم، مسؤولان و نظام را ناکارآمد بدانند آنگاه دشمن به اهدافش خواهد رسید، رفع مشکلات مردم به جهت ناکامی دشمن از الزامات است.
حجت الاسلام محمد گرمسیری، امام جمعه لالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به تأکیدات پیاپی مقام معظم رهبری به مسؤولان مبنی بر رفع مشکلات معیشتی مردم بیان داشت: امروز گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی مردم را به زحمت انداخته است، پس از انقلاب اسلامی دشمن فشار‌های زیادی از جنبه‌های مختلف به جهت آسیب و ضربه به کشور وارد کرده است.

امام جمعه لالی ضمن بیان چرایی تکیه دشمن بر فشار اقتصادی و تحریم به جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت بسیج، دانشمندان و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری امروز در عرصه نظامی قدرتمند است و دشمن را ناامید کرده از این رو دشمن با هدف اختلاف افکنی با ایجاد فشار و سختی قصد آسیب زنی به ملت ایران را دارد.

وی با بیان اینکه مسؤولان موظفند همت و وقت خود را به جهت رفع گرفتاری مردم به کار ببندند، افزود: جلوگیری از گرانی، نظارت بر عرضه کالا، ایجاد اشتغال پایدار و ... از وظایف مهم مسؤولان در این برهه از زمان است.

حجت الاسلام گرمسیری در پایان گفت: زمانی که مردم، مسؤولان و نظام را ناکارآمد بدانند و وحدت میان آن‌ها خدشه دار شود آنگاه دشمن به اهدافش خواهد رسید، رفع مشکلات مردم به جهت ناکامی دشمن از الزامات است. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات