۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۶۹۷۹۵
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

اتکا به داشته‌ها و یافته‌های داخلی راه برون‌رفت از تنگناها است

اتکا به داشته‌ها و یافته‌های داخلی راه برون‌رفت از تنگناها است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری گفت:، راه‌حل برون‌رفت کشور از مشکلات و تنگناهای اقتصادی اتکا به داشته‌ها و یافته‌های دانشمندان داخلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده در بجنورد که به‌صورت وبینار در حرم مطهر حضرت سید عباس (ع) برگزار شد، راه‌حل برون‌رفت کشور از مشکلات و تنگناها را اتکا به داشته‌ها و یافته‌های دانشمندان داخلی دانست و گفت: اگر بخواهیم شر دشمنان و شر جنگ را از کشور دور کنیم باید به معنای واقعی قوی شویم.

وی دلیل خصومت آشکار نظام سلطه با نظام الهی جمهوری اسلامی ایران را تضاد مبنایی و اساسی بین دو نظام و پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب دانست.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه پیشرفت‌های روزافزون جوانان و دانشمندان بزرگ ما در عرصه‌های مختلف علمی، استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی را به چالش کشیده است، افزود: ازجمله پیشرفت‌هایی که عصبانیت دشمنان را به اوج رسانده دستاوردهای هسته‌ای دانشمندان میهن عزیز ما است.

وی اظهار داشت: استکبار با عقب نگاه‌داشتن و وابسته نگاه‌داشتن ملت‌ها به دنبال سیطره مستکبرانه خود و استثمار منابع و ذخایر آن‌ها است.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: امروز احوال ملت‌های تحت سلطه و وابسته را می‌بینیم که در کمال ذلت و خاری هیچ اختیاری از خود نداشته و در کوچک‌ترین تصمیم‌گیری‌ها هم باید با رأی و نظر سلطه گران را لحاظ کنند.

وی اضافه کرد: قرآن کریم به کرات زنگ خطر وجود و حضور استکبار و استعمار در نظام اسلامی را به صدا درآورده و به‌صراحت نسبت به نیرنگ و نقشه دشمنان اسلام توصیه کرده و از آنان به‌عنوان دشمن شماره یک اسلام و مسلمین نام برده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: هر جا که مسلمین از آموزه‌های قرآن غفلت کرده و از مکر و فریب دشمنان غافل شده‌اند ضربه خورده‌اند؛ اما بنا بر وعده صادق الهی اگر مسلمانان اهل صبر، تقوا و ثبات قدم باشند یقیناً خداوند کید کفار را به‌سوی خودشان بازمی‌گرداند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات