۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۶۹۸۰۴
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:

ایران انقلابی تهدید تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد

ایران انقلابی تهدید تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام آزموده گفت: ایران با هدایت‌های رهبری تهدید تحریم‌ها را در بسیاری از عرصه‌ها به فرصت تبدیل کرده و به هدفِ اقتصاد بدون نفت نزدیک‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در درس اخلاق حوزه علمیه استان که به‌صورت وبینار برگزار شد، با اشاره به برخی زمزمه‌های سازش کارانه، شرایط فعلی ایران اسلامی با دوران پیش از مذاکرات منتهی به برجام را متفاوت دانست و اظهار کرد: در شرایط فعلی دل بستن به دولت جدید آمریکا خلاف عقلانیت است.

وی افزود: در سال‌های اخیر آمریکا در منطقه و غرب آسیا بیش از 20 شکست راهبردی را متحمل شده و چندین تریلیون هزینه هنگفت او و اذنابش نابود شد و نتیجه‌ای جز پیروزی‌های راهبردی برای ایران نداشت؛ به‌گونه‌ای که در این سال‌ها ایران به‌عنوان کشور قهرمان مبارزه با تروریسم و کشور محور مقاومت عمق راهبردی خود را تعمیق کرده است.

حجت‌الاسلام آزموده ادامه داد: در این سال‌ها ایران هیمنه و سیطره و هژمونی آمریکا را به چالش کشید و با زدن پهپاد آمریکایی و تبدیل کردن عین الاسد به عین الجسد و توقیف کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی، وارد حیاط خلوت آمریکا شد و نفت خود را به ونزوئلا رساند.

وی تصریح کرد: در این سال‌ها تحریم‌های فلج‌کننده و فشار حداکثری به اوج خود رسید و به گفته مایک پمپئو فواره تحریم به سقف خورد.

حجت‌الاسلام آزموده ادامه داد: اما در مقابل ایرانیان انقلابی با هدایت‌های رهبری خود تهدید تحریم‌ها را در بسیاری از عرصه‌ها به فرصت تبدیل کرده و به هدفِ اقتصاد بدون نفت نزدیک‌تر شدند.

وی تصریح کرد: حامیان آمریکا در منطقه بسیاری ساقط شده و بسیاری در چالش‌های بزرگ گرفتار آمدند اما هر که با ایران همراه شد ماند و تقویت شد.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: آمریکا بدترین رئیس‌جمهور دوران خود و بدترین دولت و پس از آن بزرگ‌ترین آشوب‌های داخلی و فاسدترین و متقلبانه‌ترین انتخابات را تجربه کرد و در مدیریت کرونا بدترین و عقب‌مانده‌ترین مدیریت را به ظهور رسانید؛ درنتیجه اصلاً در شرایطی نیست که دم از مذاکره و سازش مجدد با ایران اسلامی بزند.

وی تصریح کرد: همه این‌ها در حالی است که ایران اسلامی به رغم تمامی تهدیدها و تحریم‌ها و ترورها راه پرافتخار خود را با قدرت ادامه می‌دهد و تهدیدهای مختلف را به فرصت‌هایی برای رشد و پیشرفت بدل کرده است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات