۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۶۹۸۴۰
حجت الاسلام والمسلمین بی ریا تبیین کرد؛

نقش تأثیرگذار و منحصر بفرد آیت الله مصباح در تحول علوم انسانی

نقش تأثیرگذار و منحصر بفرد آیت الله مصباح در تحول علوم انسانی
حجت الاسلام والمسلمین بی ریا از نقش تأثیرگذار آیت الله مصباح در تحول علوم انسانی برپایه آموزه های اسلامی سخن گفت و تاکید کرد که ایشان صدها شاگرد تربیت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی ریا معاون پژوهش موسسه امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به ابراز خوشحالی معاندین، ضد انقلاب و عده ای از وادادگان داخلی نسبت به کسالت آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: این ابراز خوشحالی ها اتفاق جدیدی نیست چرا که در روش دشمنان اولیاء خدا مسبوق به سابقه است که وقتی با شیوه و روش اولیاء الهی موافق نبودند و نسبت به دین، تقوا و معنویت کینه داشتند، دشمنی خود را این گونه عیان می کردند و جز این از دشمنان انتظاری نیست.

معاون پژوهش موسسه امام خمینی(ره) بیان داشت: توفیقاتی که از جانب خداوند به آیت الله مصباح داده شده، بی نظیر است چرا که ایشان در اصل انقلاب و پیشبرد اهداف فکری و فرهنگی آن و در تقویت اعتقادات نسل جوان قدم های بلندی برداشتند.

وی ادامه داد: وجود آیت الله مصباح با قرآن آمیخته است، به طور طبیعی کسانی که الفتی با قرآن دارند از کسالت ایشان دلگیر و نگران می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین بی ریا با اشاره به لزوم پذیرش قضای الهی گفت: ایشان صدها شاگرد تربیت کرده اند که راه ایشان را ادامه خواهند داد و ما امیدواریم که بتوانیم از برکات وجودی ایشان بیشتر استفاده کنیم .

وی تصریح کرد: اولین کسی که بعد از انقلاب در مسیر علوم انسانی اسلامی قدم برداشت آیت الله  مصباح بود و با تأسیس موسسه امام خمینی (ره)  و هدایت و رهبری این مؤسسه، نسبت به اسلامی سازی علوم انسانی اقدام کردند.

معاون پژوهش موسسه امام خمینی(ره) گفت: به حق می توان گفت که در ایران اسلامی بنیانگذار علوم انسانی اسلامی آیت الله مصباح هستند و ایشان درخت های پرثمری را همچون مؤسسه امام غرص کرده اند و در آینده شاهد آثار آن ها خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا در پایان از مؤمنان خواست برای سلامتی و شفای عاجل آیت الله مصباح یزدی دعا کنند./1399/ج

ارسال نظرات