۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۷۰۰۸۲
مسؤول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

خراسان شمالی استان مقاومت و حضور در میدان‌های سخت است

خراسان شمالی استان مقاومت و حضور در میدان‌های سخت است
خراسان شمالی - حجت الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: خراسان شمالی استان مقاومت و حضور در میدان‌های سخت بوده و این موضوع را بارها ثابت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان، مسؤول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی که به‌منظور تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد برگزار شد، با قدردانی از خدمات و زحمات 9 ساله حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در خراسان شمالی، اظهار کرد: در موضوع انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد اجماع همگانی وجود داشت.

وی افزود: همه جریان‌های سیاسی و احزاب فعال در استان نسبت به این انتخاب و انتصاب نگاه مثبتی داشته و آن را تأیید می‌کردند؛ زیرا حجت‌الاسلام والمسلمین نوری شخصیتی ارزشمند، ولایی، برخوردار از روحیه‌ای اخلاق مدار، مخلص، باانصاف و دارای تعادل رفتاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: استان خراسان شمالی ظرفیت‌های بیشتری برای فعال شدن دارد و امیدوارم نمایندگی ولی‌فقیه نقش اصلی خود را به‌خوبی در استان ایفا کند.

وی تصریح کرد: امروز که با لطف الهی از توفیق خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم برخوردار هستیم باید به‌خوبی از آن بهره‌مند شویم و برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های موجود در استان تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان افزود: خراسان شمالی استان مقاومت و حضور در میدان‌های سخت بوده و این موضوع را بارها اثبات کرده است؛ به‌گونه‌ای که شهدای فراوانی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

مسؤول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اگر مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه به‌خوبی پای کار بیایند می‌توان از این ظرفیت‌ها برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان بهره‌مند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صبر و استقامت 40 ساله ملت ایران در برابر توطئه‌ها، فشارها و تحریم‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جهانیان مثال‌زدنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان اظهار کرد: به برکت این حضور امروز جریان مقاومت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و فرا منطقه قابل‌مشاهده بوده و مردم هم در عرصه‌های مختلف به‌خوبی حضور دارند که ما باید قدردان این مردم و نعمت باشیم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات