۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۷۰۱۸۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

آیت الله یزدی فقیه بصیر و شخصیتی ممتاز و الگوی انقلابی بود

آیت الله یزدی فقیه بصیر و شخصیتی ممتاز و الگوی انقلابی بود
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: آیت الله یزدی(ره) همواره با شجاعت، قاطعیت، صراحت و با روحیه ای انقلابی و خستگی ناپذیر در همه سنگرهای خدمت به نظام حاضر بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با تسلیت ارتحال آیت الله محمد یزدی(ره)، از ایشان به عنوان فقهی با بصیرت و انقلابی یاد کرد و گفت: آیت الله یزدی(ره) عمر با برکت خود را صرف عزت و اعتلای اسلام و انقلاب کرد.

وی با بیان این که آیت الله یزدی(ره) در دوران مبارزات نهضت نقشی محوری و تعیین کننده در آن حرکت عظیم داشت، افزود: ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به عنوان یاری صدیق و امین برای امام راحل و مقام معظم رهبری به انقلاب و نظام صادقانه خدمت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، روحیه انقلابی، شجاعت، بصیرت سیاسی و اجتماعی، صداقت، دیانت، زهد، ساده زیستی، طرفداری از امام و رهبری، اتخاذ مواضع بهنگام و برخورد به‌موقع با تحریف ها را از جمله ویژگی های مهم آیت الله یزدی(ره) برشمرد و گفت: این شخصیت برجسته انقلاب، پشتیبان قوی برای ولایت فقیه بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که خدمات و مجاهدت های ارزشمند این عالم پارسا و انقلابی در طول دهه های اخیر ماندگار شده است، ادامه داد: حضور این فقیه بصیر و انقلابی در مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی حوزه همواره منشأ خدمات ارزشمندی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

امام جمعه ساری، آیت الله یزدی(ره) را نمود غیرت دینی و بصیرت انقلابی معرفی کرد و با بیان این که نطق های با صلابت ایشان در دفاع از انقلاب و رهبری همواره مورد توجه بوده است، تصریح کرد: این عالم با بصیرت و انقلابی همواره دغدغه اسلام، انقلاب، ولایت و روحانیت داشت و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که آیت الله یزدی(ره) در هر مسند و جایگاهی که قرار داشتند خدمات بسیار ارزشمندی را از خود برای انقلاب و نظام به یادگار گذاشتند، افزود: به طور حتم یاد و خاطره این شخصیت برجسته انقلاب در اذهان ملت عالم دوست ایران اسلامی همواره زنده خواهد ماند.

امام جمعه ساری با بیان این که آیت الله یزدی(ره) در میدان های مختلف حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشتند، بیان داشت: روحیه انقلابی این عالم پارسا و با بصیرت، همواره منشأ رویدادهای ارزشمندی برای انقلاب و نظام اسلامی بود که از این یار صدیق امام و رهبری به یادگار مانده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که آیت الله یزدی(ره) در دفاع از انقلاب و ولایت پیشگام بود، خاطرنشان کرد: شجاعت و صراحت این فقیه انقلابی همواره پشتوانه اطمینان بخشی برای دوستداران انقلاب و نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی از آیت الله یزدی(ره) به عنوان یار وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری یاد کرد و افزود: این فقیه بصیر شخصیتی ممتاز و الگوی انقلابی بود که در همه صحنه ها و عرصه ها از انقلاب، نظام و ولایت دفاع و حراست کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که آیت الله یزدی(ره) همواره با شجاعت، قاطعیت و صراحت و با روحیه ای انقلابی و خستگی ناپذیر در همه سنگرهای خدمت به نظام اسلامی در صحنه حاضر بود، بیان داشت: اعتلای انقلاب و نظام اسلامی مهم ترین دغدغه این عالم با بصیرت و انقلابی بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: این فقیه با بصیرت چه در مقام یک مدرس و استاد برجسته حوزه های علمیه و چه در کسوت یک سیاستمدار و یا خطیب نماز جمعه همواره با زبانی گویا و صریح در خط مقدم دفاع و صیانت از مقام ولایت و ارزش های والای حاکمیت اسلامی مستحکم و با صلابت گام برداشت./950/

ارسال نظرات