۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۷۰۱۲۱
فقیه بصیر؛

آیت الله یزدی، امین انقلاب و رهبری بود

آیت الله یزدی، امین انقلاب و رهبری بود
مازندران - استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران گفت: آیت الله یزدی به عنوان فقیهی بصیر و انقلابی، خالصانه در مسیر انقلاب گام برداشت و از نظام اسلامی و ولایت صیانت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با تسلیت ارتحال آیت الله یزدی، فقدان این یار صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری را ثلمه ای بزرگ برای کشور به ویژه حوزه های علمیه دانست.

وی از آیت الله یزدی(ره) به عنوان چهره ای اثرگذار در انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که ایشان تا آخرین لحظه از عمر بابرکت خود تلاش در جهت اعتلای انقلاب و نظام اسلامی را ادامه داد، گفت: این فقیه با بصیرت و انقلابی هیچ گاه از مسیر انقلاب و رهبری فاصله نگرفت و تا آخرین لحظه از عمر خود مدافع راستین انقلاب و ولایت باقی ماند.

وی با بیان این که آیت الله یزدی نقش محوری در نهضت انقلاب اسلامی ایفا کرد و همواره در مسیر انقلاب و آرمان های نظام ثابت قدم ماند، افزود: این شخصیت محوری انقلاب، عمری در راستای تعالی انقلاب و نظام اسلامی مجاهدانه خدمت کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آیت الله یزدی، امین انقلاب و رهبری بود، تصریح کرد: حضور ایشان در مسؤولیت های مهم انقلاب، همواره با آثار و برکات بسیاری برای نظام اسلامی همراه بود.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که آیت الله یزدی(ره) یک عالم انقلابی به تمام معنا بود، خاطرنشان کرد: ایشان در صحنه های حساس انقلاب در دفاع از نظام و رهبری پرچمدار بود.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آیت الله یزدی(ره) در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه با کسی تعارف نداشت و با صراحت سخن می گفت، ادامه داد: همین شاخصه مهم، ایشان را نزد نیروهای انقلابی و حزب اللهی عزیز کرده بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله یزدی در مقاطع مختلف انقلاب و همچنین دوران مبارزات نهضت از یاران صدیق امام خمینی(ره) و همچنین مقام معظم رهبری بود، افزود: حضور در مسؤولیت های متعدد از ایشان شخصیتی اثرگذار و محوری ساخته بود.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله یزدی با صبر و مجاهدی مثال زدنی در جهت تحقق اهداف عالی انقلاب و نظام اسلامی تلاش کرد، بیان داشت: به طور حتم مجاهدت های خالصانه این عالم انقلابی و مجاهد نزد ملت بزرگ ایران اسلامی محفوظ خواهد ماند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آیت الله یزدی به عنوان فقیهی بصیر و انقلابی، خالصانه در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشت و از نظام اسلامی و ولایت صیانت کرد، افزود: بینش انقلابی این فقیه عالیقدر، بسیاری از توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب اسلامی را خنثی کرد./950/

ارسال نظرات