۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۷۰۲۶۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

دشمنان به دنبال از بین بردن احساس امنیت در جامعه هستند

دشمنان به دنبال از بین بردن احساس امنیت در جامعه هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم در بستر امنیت محقق می‌شود؛ زیرا کار اقتصادی در جامعه بدون امنیت عملیاتی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان، با قدردانی از زحمات و خدمات نیروهای نظامی و انتظامی در ارتقای امنیت کشور در شئون مختلف، اظهار کرد: امنیت در کشور مهم‌تر از معیشت است؛ زیرا اگر امنیت نباشد معیشت و حیات شایسته هم ممکن نخواهد و رهبر معظم انقلاب هم امنیت را از یکی از پایه‌های اقتدار نظام تعریف کرده‌اند.

وی با تأکید بر لزوم وجود امنیت برای حل شدن مشکل معیشت مردم افزود: کار اقتصادی در کشور بدون امنیت محقق نمی‌شود و وجود امنیت لازمه رفع مشکل معیشت مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری حرکت و فعالیت نیروی انتظامی را در مسیر شهادت توصیف کرد و گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن احساس امنیت در جامعه هستند؛ زیرا این احساس امنیت از ایجاد امنیت نیز مهم‌تر و بالاتر است.

وی در ادامه با اشاره به ماندگاری کارهایی که با نیت خالص انجام می‌شود، افزود: پس از انقلاب در نیروهای نظامی و انتظامی کشور تحول ایجاد شده و نیت کار برای خداوند شده است؛ اما باید خدمت‌رسانی به مردم با نیت خالصانه در بخش‌های مختلف کشور روزبه‌روز بیشتر و بهتر شود.

امام‌جمعه بجنورد در انتها بر قدرشناسی از کار و فعالیت نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: به فضل الهی و در سایه نعمت ولایت و مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی، امروز امنیت در کشور برقرار است و در حالی که کشورهای همسایه ایران در ناامنی به سر می‌برند؛ اما وجود امنیت در ایران نشان‌دهنده اقدام مناسب در این عرصه است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات