۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۷۰۴۰۲
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

تجهیز کتابخانه‌های حوزه علمیه به بیش از ۳ هزار جلد کتاب

تجهیز کتابخانه‌های حوزه علمیه به بیش از ۳ هزار جلد کتاب
لرستان - حجت الاسلام پنام از تجهیر کتابخانه‌های ۱۳ مدرسه علمیه لرستان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته پژوهش بیش از سه هزار جلد کتاب پژوهشی و علمی برای مدارس تهیه شده است.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته پزوهش بیان داشت: پژوهش پایه و اساس حوزه علمیه است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان تربیت طلبه پژوهش محور را رسالت مهم حوزه علمیه خواند و گفت: در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای بهره مندی طلاب از کتب پژوهشی و علمی کتابخانه پژوهشی به صورت مجازی راه اندازی شده است.

وی در ادامه از تجهیز کتابخانه های حوزه علمیه لرستان خبر داد و افزود: همزمان با هفته پژوهش بیش از سه هزار جلد کتاب در زمینه های علوم و معارف اسلامی، فقهی و تاریخی برای مدارس علمیه لرستان تهیه شده است.

حجت الاسلام پنام بیان کرد: تجهیز کتابخانه ها امری مهم برای تقویت انگیزه و هدایت فعالیت های پژوهشی طلاب است و در این زمینه برنامه ریزی شده است.

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی و تجلیل از کتابداران مدارس علمیه را از دیگر برنامه های حوزه علمیه به مناسبت هفته پژوهش عنوان کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان یادآور شد: برگزاری کارگاه مقاله نویسی در فضای مجازی از دیگر برنامه ها به مناسبت هفته پژوهش بوده که ویزه طلاب مدارس علمیه خواهران در محورهای اهمیت تحقیق و پژوهش در منابع دینی، اصول تحقیق برای نوشتن مقالات و شرایط و قوانین جشنواره استانی علامه حلی(ره) برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری استانی جشنواره پژوهشی علامه حلی در چندین سال گذشته در لرستان بیان داشت: برگزاری مرحله استانی این جشنواره در تقویت انگیزه و فعالیت های پژوهشی طلاب حوزه علمیه لرستان نقش بسزایی داشته است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات