۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۷۰۶۳۸
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ری:

سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی اداره اوقاف شهرری برگزار شد

سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی اداره اوقاف شهرری برگزار شد
حجت الاسلام سیدی گفت: در سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی اداره اوقاف شهرری هشت هزار بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحمد سیدی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ری، امروز در حاشیه رزمایش کمک مومنانه طرح شهید قاسم سلیمانی که در بقعه شیخ صدوق(ره) برگزار شد، گفت: در سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی اداره اوقاف شهرری هشت هزار بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار توزیع شد.

وی با بیان اینکه بسته های معیشتی در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید ملی از اجناس ایرانی تهیه شده است، اظهار داشت: هزینه این بسته ها از محل درآمد موقوفات و بقاع متبرکه و کمک خیرین تهیه شده است.

حجت الاسلام سیدی با اشاره به اینکه هفته ای سه مرتبه در بقاع متبرکه غذای گرم طبق و بین نیازمندان توزیع می شود، بیان داشت: این رزمایش همزمان در دیگر بقاع متبرک شهرری در حال اجرا است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ری در پایان خاطرنشان کرد: برای دوری از موازی کاری نیازمندان هر محله احصا و بانک اطلاعاتی آن در اختیار اداره اوقاف قرار گرفته است تا به همه خانواده ها بسته های معیشتی برسد.

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات