۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۷۰۷۷۹
قائم مقام جماعت اسلامی پاکستان:

حمایت از کشمیر و فلسطین سرلوحه سیاست های پاکستان باشد

حمایت از کشمیر و فلسطین سرلوحه سیاست های پاکستان باشد
لیاقت بلوچ سیاستمدار اهل سنت پاکستان گفت: زمزمه پذیرش اسرائیل غاصب در پاکستان، سخنی نفرت انگیز و خلاف قانون اساسی پاکستان است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، لیاقت بلوچ قائم مقام جماعت اسلامی پاکستان و سیاستمدار اهل سنت این کشور در دیدار با اعضا و کارکنان جماعت اسلامی پاکستان که در شهر لاهور برگزار شد، زمزمه پذیرش اسرائیل در کشور را سخنی نفرت انگیز دانست.

وی با بیان این که جلسات، نشست ها و اجتماعات جماعت اسلامی پاکستان صدای مظلومان و ستم دیدگان است، ابراز داشت: بخاطر فشار قدرت های بزرگ کشمیر و مسلمانان این منطقه را رها کردند و در حال حاضر قصد معامله برسر فلسطین را دارند، این نشانگر سیاست های شکست خورده وزارت خارجه دولت پاکستان است.

قائم مقام جماعت اسلامی پاکستان با اشاره به این که جماعت اسلامی پاکستان مخالف اقدامات ضد قانون اساسی، ضد مردمی و ضد ملت های مسلمان جهان است، اظهار داشت: جنایت دولت ناراندرا مودی ںخست وزیر هندوستان در جمو و کشمیر، تمام خط قرمزهای حقوق انسانی و بشر دوستانه را رد کرده است.

وی با تاکید به این که ناتوانی نهادهای بین المللی، قدرت های جهانی و جهان اسلام در حل مسائل و مشکلات کشمیر و فلسطین یک فاجعه بزرگ در تاریخ جهان و بشریت شمار می رود، ادامه داد: مسئله واقعی کشمیر حق تعیین سرنوشت مردم به دست مردم کشمیر است، دولت پاکستان و احزاب مخالف در خصوص کشمیر موضع متحد داشته باشند.

این سیاستمدار اهل سنت پاکستانی در آخر گفت: افرادی که در کشمیر جنایت های جنگی انجام داده اند در کشتار مردم بی گناه و بی دفاع کشمیر، شریک اند و در دادگاه بین المللی باید محاکمه شوند و به سزای اعمالشان برسند./988/

ارسال نظرات