۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۷۱۹۷۷

قدردانی فرزند علامه مصباح از ابراز همدردی رهبری، مراجع، علما و مردم

قدردانی فرزند علامه مصباح از ابراز همدردی رهبری، مراجع، علما و مردم
حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی از ابراز همدردی و پیام های تسلیت و عنایت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، بزرگان، علما و اقشار مختلف مردم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح یزدی فرزند آیت الله محمدتقی مصباح یزدی صبح امروز در مراسم وداع با پیکر مطهر این عالم ربانی که در مصلی قدس قم با حضور شخصیت های برجسته حوزوی، علما، اساتید، طلاب و عموم مردم برگزار شد، از ابراز همدردی و پیام های تسلیت و عنایت رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، بزرگان، علما و اقشار مختلف مردم قدردانی کرد و رحلت آیت الله مصباح را نه تنها داغ و مصیبتی برای خاندان ایشان بلکه مصیبتی برای حوزه های علمیه دانست.

وی ضمن تشکر از حضور مردم در این مراسم، رحلت جانگداز علامه مصباح یزدی را ضایعه ای برای عالم تشیع، اسلام و حوزه های علمیه خواند و گفت: امروز همه کسانی که دل در گرو دین و دیانت دارند داغدار هستند و احساس یتیمی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی خاطرنشان کرد: بنده از طرف بازماندگان، از رهبر معظم انقلاب که بر پیکر علامه مصباح یزدی اقامه نماز کرده و پیام تسلی بخشی دادند، تشکر می‌کنم.

فرزند آیت الله مصباح یزدی همچنین با قدردانی از مراجع تقلید، مسؤولان کشوری و لشکری به خاطر ابراز لطف و ارسل پیام تسلیت به مناسبت رحلت این عالم فرزانه عنوان کرد: از مردم شریفی که برای تجلیل از این عالم بزرگوار وقت گذاشته اند به ویژه کسانی که از شهرستان ها تشریف آورده اند تشکر می کنم.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا ابراز کرد: از همه شما عزیزان خواهشمندیم برای سلامتی خود و امت عزیز، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنید تا این موضوع موجب سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی در پایان ضمن آرزوی علو درجات برای علامه مصباح یزدی خاطرنشان کرد: امیدواریم روح بلند ایشان حاضر، ناظر و حافظ فکر، اندیشه و راهمان در مسیر ولایت باشد./841/پ202/ب1

ارسال نظرات