۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۷۲۸۴۶
با تدریس استاد مجتبی مجلسی؛

آموزش مسیریابی گرافیک ویژه هنرمندان هیأتی

آموزش مسیریابی گرافیک ویژه هنرمندان هیأتی
دومین دوره آموزشی‌تربیتی «مسیریابی در گرافیک دیزاین» ‌با ارائه استاد مجتبی مجلسی از سوی جامعه ایمانی مشعر ویژه هنرمندان هیأتی برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، «هنرهیأت» در جامعه ایمانی مشعر پس از برگزاری دوره‌های تخصصی در مبحث طراحی‌گرافیک (گرافیک‌دیزاین)، نخستین دوره تربیتی طراحی‌گرافیک را ویژه هنرمندان هیئتی برگزار می کند.
برگزار می‌کند.

در این دوره جامع «هنر هیأت» به دنبال تربیت و حرکت گام به گام در آموزش طراحی‌گرافیک می‌باشد به همین منظور نیز جهت تربیت طراح گرافیست هیأتی، اعضای تشکیلاتی هیأت را برای این دوره آموزشی بورسیه می‌کند.

بر اساس این گزارش، ثبت نام دومین دوره آموزشی‌تربیتی «مسیریابی در گرافیک دیزاین» با ارائه‌ی استاد مجتبی مجلسی آغاز و این دوره طی پانزده هفته روز‌های شنبه با ظرفیت محدود برگزار و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به شماره ۰۹۱۲۰۶۹۱۵۴۲ پیام دهند.

سرفصل‌های آموزشی این دوره نیز شامل فرایند تولید تصویر در گرافیک‌دیزاین، خلاقیت و ایده یابی در متن و تصویر، آشنایی با نحوه‌های متنوع اجرا، آشنایی با مشق‌بصری، آشنایی مقدماتی با اقلام خوشنویسی، لی‌اوت، تایپ و تایپوگرافی و آشنایی با برخی اصطلاحات و مفاهیم مبانی هنرهای تجسمی و بحث ترکیب بندی می شود.

منبع: حلقه وصل

پوستر آموزش مسیریابی گرافیک ویژه هنرمندان هیأتی

ارسال نظرات