۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۶۷۲۹۲۵
در مقطع سطح سه صورت می گیرد؛

پذیرش دانش پژوه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری آمل

پذیرش دانش پژوه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری آمل
مازندران - حججت الاسلام غلامیان از پذیرش دانش پژوه در مقطع سطح سه، رشته های تخصصی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل خبر داد.

حجت الاسلام احمد غلامیان، مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران از پذیرش طلاب دانش پژوه در مقطع سطح سه در رشته های تخصصی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل خبر داد.

وی افزود: کلام امامیه (گرایش تطبیقی بین المذاهب)، مدرسی فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآن سه رشته ای هستند که این مؤسسه آموزشی برای سال تحصیلی 1400-1399 از میان طلاب علاقه مند پذیر خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) نخستین مرکز آموزش عالی حوزوی استان مازندران به شمار می رود، افزود: این مؤسسه تحت اشراف حضرت آیت الله جوادی آملی مشغول فعالیت علمی است.

حجت الاسلام غلامیان، کمک هزینه تحصیلی، اعطاء مدرک تحصیلی سطح سه، استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، مشاوره تخصصی مقاله و پایان نامه نویسی، کتابخانه مجهز و سایت رایاننه ای و آمفی تئاتر را از جمله مزایای تحصیل در این مؤسسه آموزش عالی حوزوی عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، این مؤسسه را تنها مؤسسه تخصصی حوزوی شمال کشور معرفی کرد و افزود: این مؤسسه آموزشی با کادری مجرب در طول سال های اخیر توانسته طلاب و دانش پژوهان متعددی را در رشته های تخصصی پرورش و روانه جامعه علمی کشور کند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل هم اکنون در چهار محور مدرسه علمیه، مؤسسه آموزش عالی حوزوی، پژوهشگاه علوم وحیانی و مرکز تدوین کتب آموزشی در حال فعالیت است.

حجت الاسلام غلامیان ادامه داد: فعالیت های مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری(ع) آمل آموزشی و پژوهشی است که در سال 85 و به همت حضرت آیت الله جوادی آملی در آمل راه اندازی شده است.

وی با بیان این که فعالیت های علمی و آموزشی این مؤسسه در سطوح دو و سه متمرکز است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر طلاب در سطوح دو رشته های ععلوم اسلامی با گرایش تتفسیر و علوم قرآن و کلام اسلامی مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مدررسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل تصریح کرد: طلاب سطح سه این مؤسسه در رشته های تفسیر و علوم قرآن، کلام مقارن و مدرسی فقه و اصول مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام غلامیان به استقبال طلاب از تحصیل در رشته های تخصصی حوزه اشاره کرد و افزود: با توجه به گرایش طلاب به فعالیت علمی در رشته های تخصصی، تقویت این رشته ها از جمله سیاست ها و رویکردهای مدیریت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل است./950/

ارسال نظرات