۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۶۷۲۹۲۷
حجت الاسلام جباری:

عمل به توصیه های رهبری تنها راه عبور کشور از مشکلات است

عمل به توصیه های رهبری تنها راه عبور کشور از مشکلات است
مازندران - امام جمعه بهشهر، تنها راه پیشرفت کشور و عیور از مشکلات را تکیه بر توان داخلی و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری در خصوص تکیه بر توان داخلی در همه زمینه ها گفت: راه عبور از مشکلات کشور تنها بهره گیری از توانمندی های بومی است.

وی با بیان این که نمی توان با نگاه به بیرون کشور را اداره کرد، افزود: اگر بخواهیم کشور را وابسته به غرب و شرق کنیم، به طور حتم پیشرفتی در کشور حاصل نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیشرفت های چهار دهه اخیر کشور، مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران و پرهیز از وابستگی است، خاطرنشان کرد: وابستگی سم مهلکی است که نتیجه ای جز ذلت و سلطه پذیری برای ملت ها نخواهد داشت.

حجت الاسلام جباری با بیان این که عاقبت کشورهای وابسته، پذیرش سلطه غرب و دست نشانده بودن است، تصریح کرد: اگر امروز ملت ایران مستقل و آزادانه برای خود تصمیم می گیرد، نتیجه چهار دهه استقلال است که به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که غرب تلاش می کند ملت ایران را همواره وابسته خود نگه دارد، افزود: وابستگی شاید در ظاهر منجر به بهره مندی از برخی امکانات مناسب شود، اما کشور را به طور دائم تحت سلطه غرب قرار خواهد داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با ایستادگی و مقاومت و در سایه بهره مندی از توانمندی های بومی می توانیم ایران اسلامی را بسازیم، خاطرنشان کرد: پتانسیل های مناسبی در این کشور وجود دارد که با تکیه بر دانش بومی می توان از این ظرفیت عظیم در جهت تعالی و رشد کشور بهره گرفت.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در این کشور همواره در تلاش هستند کشور را وابسته به غرب نگه دارند، افزود: این جریان غرب گرا که در طول هفت سال اخیر دستاوردی جز فشار و مشکلات اقتصادی برای مردم نداشته، این بار نیز در تلاش است باب مذاکرات دیگری را با آمریکا باز کند.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که مذاکره با آمریکا سم مهلکی برای کشور است، تصریح کرد: هدف آمریکایی ها از مذاکره، تضعیف توانمندی های دفاعی و نقش منطقه ای ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با وحدت و همبستگی تحت رهبری های امام خامنه ای می توانیم از سد مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان به جای شعار دادن و منحرف کردن افکار عمومی به توصیه های مقام معظم رهبری گوش می دانند امروز شاهد این مشکلات اقتصادی در کشور نبودیم.

حجت الاسلام با اشاره به این که نباید دوباره در دام آمریکایی های جنایت کار گرفتار شویم، تصریح کرد: تنها راه پیشرفت کشور، تکیه بر توان داخلی و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است./950/

ارسال نظرات