۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۷۳۲۴۷
امام‌جمعه شیروان:

مسؤولیت‌ها در نظام اسلامی باید سکوی خدمت به مردم و انقلاب باشد

مسؤولیت‌ها در نظام اسلامی باید سکوی خدمت به مردم و انقلاب باشد
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: مسؤولیت‌ها و مدیریت‌ها در نظام اسلامی باید سکوی خدمت بیشتر و بهتر به مردم و نظام و انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان، امروز در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه فرماندار شیروان، با قدردانی از خدمات فرماندار سابق این شهرستان و آرزوی توفیق و خدمتگزاری برای فرماندار جدید، اظهار کرد: آقای مرآتی از فرماندارانی بود که با تعامل خوب و سازنده بر مدار عقلانیت کار می‌کرد.

وی با بیان اینکه باید همه مسؤولان فرصت خدمت‌گزاری خود را سکوی خدمت به انقلاب بدانند، اضافه کرد: در این راستا بیانیه گام دوم منشور انقلاب است و خطاب امام خامنه‌ای در این بیانیه به همه مردم، مسؤولان و جوانان است.

حجت‌الاسلام تکمیلی اضافه کرد: مسؤولی که در این دو سال بیانیه گام دوم انقلاب را نخوانده اولاً باید توبه کند و ثانیاً از این به بعد اهتمام جدی نسبت به این بیانیه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دشمن‌شناسی را یکی از نشانه‌های مؤمن به ویژه مسؤول جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: آمریکا دشمن شماره یک انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: تمدن آمریکا رو به افول است؛ چراکه هم در اقتصاد خود دچار مشکلات فراوان است و هم قدرت جمع کنندگی در دنیا ندارد.

وی با بیان اینکه بی‌آبرویی آمریکا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری و اشغال کنگره نشان از فروپاشی تمدنی دارد، افزود: برخی از افراد غرب‌زده و لیبرال مسلک داخلی این آمریکای پر از مشکل را بزک می‌کنند و به هر قیمتی از آن دفاع می‌کنند و در قضیه واکسن هم همین افراد حتی به قیمت جان مردم از واکسن آمریکایی و انگلیسی دفاع کردند.

حجت‌الاسلام تکمیلی اظهار کرد: این در حالی است که رزمایش مشترک سپاه و ارتش بسیار غرورآفرین و ارزشمند بود و پیام روشنی برای دوستان و دشمنان داشت.

وی افزود: قدرت موشکی و پهپادی انقلاب اسلامی امید را در دل دوستان داخل و خارج انقلاب اسلامی ایجاد کرده و ترس و وحشت را به جان دشمنان انداخته است.

حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: در رزمایش پر اقتدار اخیر نیز برخی از خودفروخته‌های داخلی گفتند به جای این هزینه‌ها به معیشت مردم کمک کنید، در حالی که اولاً اگر امنیت نباشد معیشت هم به مخاطره خواهد افتاد و ثانیاً چرا آن زمان که یک تابلوی نقاشی ۱۲ میلیارد تومان فروخته شد به فکر معیشت مردم نبودید./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات