۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۷۳۴۱۳
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

جبهه تمدنی نخستین میدان جهاد ملت ما است

جبهه تمدنی نخستین میدان جهاد ملت ما است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری گفت: در مبارزه جبهه تمدنی دریک سو جهان منقطع از دین و معنویت و در سوی دیگر جبهه اسلام ناب به نمایندگی ایران انقلابی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: در سالگرد انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردها و برکات بی‌نظیر این پدیده تاریخ‌ساز، لازم است به مخاطرات پیش رو و میدان‌های مقابله و جهاد با استکبار نگاهی بیندازیم و برای انجام وظیفه بهتر این جبهه‌های مبارزه و لایه‌های پیدا و پنهان آن را بشناسیم.

وی با اشاره به سه جبهه گشوده شده در برابر انقلاب، افزود: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی از زمان استقرار تا زمان حال، همواره در چند جبهه و با ابزارهای متناسب با آن جبهه درگیر بوده و قطعاً این درگیری در آینده هم ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: اکنون در آغاز چهل و سومین سال نظام اسلامی بایسته است با نگاهی به آینده، تصویر اولیه‌ای را از آینده مبارزه ملت بزرگ ایران به دست دهیم و وظیفه خود را بازخوانی کنیم.

وی با بیان اینکه دریک نگاه کلان اولین میدان جهاد ملت بزرگ ما جبهه تمدنی است، گفت: در این مبارزه دریک سو جهان گسسته از آسمان و منقطع از دین و معنویت و در سوی دیگر جبهه اسلام ناب محمدی به نمایندگی ایران انقلابی حضور دارند.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: پرچم‌داران این مبارزه از ابتدا بزرگانی از شاگردان مکتب فکری امام راحل و علامه طباطبایی چون علامه شهید مطهری، علامه مصباح یزدی و آیت‌الله جوادی آملی و... بوده و هستند.

وی تصریح کرد: اکنون بدون تردید ستاره قدر اول این آسمان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای است که طلایه‌دار این مبارزه تمدنی در کشاکش تمدن اسلامی و تمدن غرب هستند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه جبهه دوم مبارزه مقابله با جریان فکری غرب‌گرا و شیفتگان تمدن رو به انحطاط غرب است، اظهار کرد: این مبارزه با آنانی است که نگاهشان به اسلامِ حداقلی است و اساساً تحقق حاکمیت اسلام را امری ناممکن می‌دانند و بر این باورند که برای اداره جامعه، ما ناگزیر از روی آوردن به غرب و فرآورده‌های فکری و علمی آنان هستیم.

وی تصریح کرد: جبهه سوم مبارزه میدان مبارزه با کسانی است که یا به علت ضعف بنیه فکری و یا به جهت گرفتار آمدن به چرب و شیرین دنیا، دست از آرمان‌هایی که برای آن مبارزه کرده و یا جنگیده‌اند، شسته‌اند یا به گوشه‌ای رفته و انزوا برگزیده‌اند و یا عملاً به میدان مقابله با آرمان‌های گذشته خود آمده‌اند.

به گفته حجت‌الاسلام سالاری فقدان معرفت و بصیرت از یکسو و نداشتن استقامت از سوی دیگر دو علت عمده پشیمانی و بریدن این‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم اینکه میدان عملیات افسران و سربازان هر سه جبهه در گستره کشور انقلابی ایران و حتی در سطوح مختلف مسؤولیت حضور دارند و فعال هستند و خطر اصلی که همان نفوذ دشمن است، از همین‌جاست؛ ازاین‌رو باید همه هوشیار و مراقب باشیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات