۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۷۳۴۹۶
عضو پارلمان پنجاب پاکستان خواستار شد؛

ولادت حضرت زهرا به عنوان روز زن در پاکستان اعلام شود

ولادت حضرت زهرا به عنوان روز زن در پاکستان اعلام شود
خانم نقوی قطعنامه ای در پارلمان پنجاب پاکستان ارائه کرد و خواست روز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن در پاکستان اعلام شود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سیده زهرا نقوی عضو پارلمان ایالت پنجاب پاکستان، در خصوص انتخاب روز زن در ۲۰ جمادی الثانیه روز ولادت دختر پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در پاکستان، قطعنامه ای در پارلمان ایالت پنجاب پاکستان ارائه داد.

این نماینده مجلس وحدت مسلمین پاکستان در قطعنامه خود نوشت: پاکستان کشوری مسلمان و بنیان های آن بر دین اسلام گذاشته شده است، از این لحاظ روز ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بعنوان روز زن در کشور تصویب و انتخاب شود.

در این قطعنامه بیان شده است: طبق فرمایشات پیامبر اسلام(ص) که منابع اهل سنت هم آنرا تایید کرده اند، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها سیده نساء عالمیان هستند و سیره ایشان الگو و چراغ هدایت برای جهانیان است.

خانم نقوی تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان یک دختر، یک مادر و یک همسر نه فقط برای مسلمانان بلکه برای تمام انسان ها اسوه حسنه اند، لذا روز ولادت این خاتون پاک و طاهره، روز زن در پاکستان اعلام شود./988/

ارسال نظرات