۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۷۴۰۴۷
همگام با انقلاب؛

پیروزی انقلاب اسلامی موجب گسترش گفتمان انقلابی در منطقه شد

پیروزی انقلاب اسلامی موجب گسترش گفتمان انقلابی در منطقه شد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی، پیروزی انقلاب اسلامی را موجب گسترش گفتمان انقلابی در منطقه و هراس دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آیین غباروبی و عطر افشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: نور و حرارت انقلاب اسلامی منطقه را فرا گرفته و دشمنان را هراسان کرده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات دشمنان در جهان و منطقه را تغییر داد، افزود: انقلاب اسلامی ایران موجب استقلال و آزادی ملت از یوق استکبار شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که کشور و مسؤولان آن تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت آمریکا و غرب بودند، ادامه داد: اما پیروزی انقلاب اسلامی، پایانی بر دخالت های آمریکا در امور داخلی کشور بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی در دنیا از عزت و اقتدار خاصی برخوردار هستند، بیان داشت: امروز بسیاری از ملت های جهان، ملت ایران را الگوی حرکت خود در برابر ظلم و استکبار قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا است، خاطرنشان کرد: شهدا با خون پاک خود نهال این انقلاب را آبیاری کردند تا به درختی تومند تبدیل شود.

امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز همه وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، تصریح کرد: شهدا از خون گذشتند تا این انقلاب حفظ بماند و امنیت، رفاه و آسایش برای مردم به ارمغان آورده شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که خانواده های شهدا فرزندان عزیز خود برای دفاع از میهمن اسلام به جنگ با دشمنان اعزام کردند، افزود: در طول 42 سال اخیر ایران اسلامی با هجمه های بسیاری از سوی دشمنان مواجه بوده که با رشادت ها و از خودگذشتگی های جوانان این مرزوبوم انقلاب حفظ مانده است.

وی با اشاره به این که ملت ایران در همه عرصه ها و صحنه ها خوش درخشیدند و حماسه ساز شدند، ادامه داد: امروز باید بدانیم که همچنان نیمه راه هستیم و پایان راه، عصر ظهور است و باید پرچم را تحویل حضرت ولی عصر(عج) بدهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خانواده های شهدا را الگوهای جامعه معرفی کرد و افزود: همه ما بدهکار این خانواده ها هستیم و باید تلاش کنیم تا راهی که شهدا آغاز کردند با قدرت ادامه پیدا کند.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلابی که شهدای ما ایجاد کردند نور و حرارت آن منطقه فرا گرفته و موجب هراس دشمنان شده است، گفت: انقلاب اسلامی موجب شده امروز فرزندان این انقلاب در حزب الله لبنان با قدرت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده اند و به آنها ضربه می زنند./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فاطمه غرضام
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
در دوران پس از پیروزی انقلاب، وظیفه حوزه، پیاده‌سازی فقه در سطح جامعه است.
0
0