۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۷۴۱۲۱
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

ضرورت تبیین صحیح دستاورد‌های ۴۲ ساله انقلاب اسلامی

ضرورت تبیین صحیح دستاورد‌های ۴۲ ساله انقلاب اسلامی
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ایام الله دهه فجر را فرصت مغتنمی برای تبیین مناسب دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ۴۲ سال اخیر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تیلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و ففضای مجازی با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط امروز کشور پویش من انقلابی ام در فضای مجازی در تمامی شهرهای مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردها و پیشرفت های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی در این چهل و دو سال، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم سالاری دینی به عنوان یک نظام و حکومت مترقی و توسعه یافته دینی و اسلامی است و امروز به عنوان یک قدرت نوظهور در عصرکنونی است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به بخشی از بیانات رهبری معظم انقلاب در خصوص برخی دستاوردهای چشمگیر و حیرت انگیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، افزود: با توجه به بیانات بسیار ارزشمند رهبری در خصوص دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در این سال ها، مسابقه پیامکی مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی از نگاه رهبری معظم انقلاب از منظر مخاطبان برنامه ریزی شده است که شرکت کنندگان باید تا 20 بهمن این دستاورد را از طریق سامانه پیامکی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و بصورت پیام ارسال کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و تمامی این پیروزی ها در این سال ها و در همه بحران ها و مشکلات، تصریح کرد: جمهوری اسلامی با رهبری بی بدیل امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و با پشتوانه ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی توانست امروز به عنوان یک حکومت مردم سالار دینی در جهان تبدیل شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه ای و بین المللی قرار دارد، افزود: این نظام دینی در برابر همه مشکلات و بحران ها ایستادگی کرد و امروز اقتدار و آرامش این کشور مرهون مجاهدت های شهیدان نام آور و پر افتخار ایران اسلامی همچون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران دیگر حرفی برای گفتن ندارد، تصریح کرد: عزت امروز ملت ایران در سایه ولایت فقیه و حضور در صحنه این مردم در طول 42 سال اخیر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت ایران در طول چهار دهه اخیر علیرغم همه توطئه ها و تلاش های دشمن، هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی را ترک نکردند، افزود: این مردم با شور و شعور انقلابی خود همچنان در صف نخست مدافعان نظام، انقلاب و رهبری ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با همه قدرت و نفوذ خود نمی تواند ملت ایران را از مسیر این انقلاب منحرف کند، تصریح کرد: این ملت در همه صحنه ها و بحران های چهار دهه اخیر ثابت کردند در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری پیشگام و پرچم دار هستند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که انقلاب اسلامی علیرغم توطئه های دشمن، 42 ساله شده است، ادامه داد: حضور در صحنه مردم و همچنین رهبری بی بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری رمز پیروزی های این چهر دهه اخیر بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ایام الله دهه فجر را فرصت مغتنمی برای تبیین مناسب دستاوردهای انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر دانست و افزود: با توجه به تلاش دشمن در جهت تضعیف این دستاوردها، وظیفه همه مسؤولان و متولیان امر تبلیغ و تبیین صحیح دستاوردهای 42 ساله انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت های این چهار دهه به هیچ عنوان قابل مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و عظمتی دو چندان داده و امروز در پرتو همین اقتدار به کشوری تعیین کننده در منطقه و جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام شکریان در بخش پایانی سخنان خود تداوم عزت و اقتدار امروز کشور را در گرو تبعیت از ولایت و رهبری دانست و ادامه داد: ملت ایران همواره ثابت کردند در مسیر انقلاب و رهبری حاضر هستند جان خود را نیز فدا کنند که این مسأله در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم آل الله به اثبات رسیده است./950/

ارسال نظرات