۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۷۴۱۹۴
همگام با انقلاب؛

دوری از خط امام بزرگترین خطر پیش روی انقلاب است

دوری از خط امام بزرگترین خطر پیش روی انقلاب است
مازندران - امام جمعه بابلسر، بزرگترین خطر پیش روی انقلاب را دوری از خط امام که همان خط ولایت فقیه است، دانست.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر با بیان این که انقلاب اسلامی بر اساس آموزه های فاطمی شکل گرفته است، گفت: دهه فجر امسال با ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) مقارن شده است.

وی با بیان این که مبارزه‌ با استکبار همواره در کلام امام راحل وجود داشت، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی و توکل به خداوند متعال توانست رژیم طاغوت با حمایت های گسترده غرب را به برچیند و یک نظام دینی و الهی پایه گذاری کند.

امام جمعه بابلسر، منطق ملت ایران منطق قرآن دانست و با بیان این که ما نه ظلم می‌کنیم و نه اجازه ظلم به کسی می‌دهیم، ادامه داد: ملت ایران در 42 سال اخیر علیرغم همه توطئه ها و فشارهای دشمن، هیچ گاه از مواضع به حق خود حقب نشینی نکرد و با اقتدار در برابر نظام سلطه ایستاد.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه زیر بار سلطه و زور نخواهد رفت، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، خروش ملت ایران علیه ظلم و استکبار طاغوت زمانه بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام راحل ملت ایران از یک روزه دو هزار و 500 ساله که محرومیت از تغذیه مادی و معنوی را ملت در خود دیده بود خارج کرد، افزود: 22 بهمن عید غدیر ملت ایران است و دهه فجر بهار واقعی این ملت پس از یک زمستان سیاه و سخت است.

وی با تأکید بر این که هیچ کرونایی نمی تواند مانع از یادآوری وتذکر این ایام الله شود، گفت: یکی از مصادیق تقوای الهی و شاخصه متقین تعظیم شعائر است و بازخواننی و یادآوری روزهای بزرگ و با شکوه صفت انسان های صبور و شکور است.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه سخنان خود بزرگترین خطر پیش روی انقلاب را دوری از خط امام که همانا خط ولایت فقیه است دانست و خاطرنشان کرد: وعده خداوند متعال در پیروزی انقلاب اسلامی تحقق یافت و در کنار این وعده هشداری نیز وجود دارد که اگر خدای ناکردی انسان در سیر قهرقرایی رود از این خط مبارک و نور و ولایت فقیه غفلت کند انقلاب با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که انحراف از معیار به صورت تحریف از سوی جریان نفوذ بر قلوب ملت با پمپاژ سبب یأس و ناامیدی سبب تخریب دستگاه محاسباتی جوانان می شود، ادامه داد: تحریف به مراتب بد تر از تحریم است که دشمن بر ملت ایران تحمیل کرده است.

وی افزود: خط انحراف به جای مذاکره با کارگزاران، دانشمندان و نخبگان ایرانی چشم و امید به میز مذاکره ای دارد که از آن میز دستور ترور سردار سلیمانی و فخر ایران زمین شهید فخری زاده صادر شده است.

حجت الاسلام قلی پور افزود: امروز آنچه که در مقابله و مواجهه با آمریکا همه مسؤولان، رسانه ها و نخبگان باید به عنوان ضرورت دنبال کنند این است که یک صدای واحد باید در کشور بلند شود و کسی حق ندارد علامت و نشانی از ضعف و وادادگی در بیان و رفتار خود بروز دهد که این موجب جسارت دشمن می شود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که صدای واحد همان است که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شده است، گفت: ایشان فرمودند برجام هیچ خاصیتی برای ما ندارد مگر این که به رفع تحریم بینجامد و بدون این مهم نه برجام و نه بازگشت آمریکا به برجام معنا ندارد و این صدای واحد باید با بیان و صدایی رسا از سوی همه دلسوزان نظام بلند شود.

وی با تأکید براین که امروز مهم ترین توقع ما رفع فوری و کامل همه تحریم ها علیه ملت ایران است و آن وقت برجام قابل تداوم است، گفت: آمریکا می تواند به برجام برگردد و آنها حق ندارد برای این ملت قهرمان شرط و شروط بگذارد چون مذاکرات تنها در موضصوع هسته ای آن هم در قالب 5+1 ادامه خواهد داشت و مذاکره دوجانبه ایران و آمریکا منتفی است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که در صنایع دفاعی نتیجه خنثی سازی تحریم ها با خودباوری و خدا باوری را به وضوح می بینیم، گفت: امروز زمان خنثی سازی تحریم اقتصادی با همان اعتماد به نفس، خود باوری، خدا باوری و روحیه انقلابی که به سبب آن این انقلاب به پیروزی رسید است.

حجت الاسلام قلی پور بر ضرورت حفظ وحدت داخلی در کشور تأکید کرد و با بیان این که همه باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشیم، افزود: آن چیزی که باید توجه کنیم شناخت درست از دشمن است و باید مراقب تحریم ها باشیم و علاج واکسینه شدن در برابر کرونای خطرناک تحریف تنها بصیرت است که آلودگی فکری ناشی از جنگ رسانه ای دشمن را ضد عفونی می کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که هویت انقلاب اسلامی به عنوان یک حفقیت تاریخی به حضور جوانان گره خورده است، ادامه داد: گام دوم انقلاب با نیروی جدید و تازه نفس و ایده و ابتکارات جدید یپیموده شود و برای حرکت رو به جلوی آینده نیاز به برقراری یک موازنه منطقی ومعقول در عرصه مدیریت کشور است./950/

ارسال نظرات