۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۷۴۳۳۷

اختتامیه دوره آموزشی ولایت فقیه در آستانه چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مصباح

اختتامیه دوره آموزشی ولایت فقیه در آستانه چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مصباح
مراسم اختتامیه دوره آموزشی ولایت فقیه در آستانه چهلمین روز درگذشت حضرت آیت‌الله مصباح یزدی با حضور فرزند ایشان در موسسه ولاء منتظر برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره علمی آموزشی «ولایت فقیه از نظر تا عمل» در سال‌های 98 و 99 برگزار شد که حضرت آیت‌الله مصباح یزدی یکی از مدرسان این دوره بوده است.

در این دوره آموزشی حدود 600 نفر شرکت کردند که حدود 150 نفر موفق به دریافت مدرک پایان دوره شدند.

در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی، حجج اسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و مجتبی مصباح یزدی فرزند آیت‌الله مصباح یزدی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با تمجید از برگزاری دوره آموزشی ولایت فقیه، اظهار کرد: امروزه با توجه به ظرفیت فضای مجازی لزوم پرداختن به این مباحث و دوره‌ها بیشتر احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام مصباح یزدی نیز گفت: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی رکن اصلی انقلاب اسلامی را ولایت فقیه می‌دانست. به اعتقاد ایشان وجه تمایز نظام و مشروعیت آن نسبت به نظام‌های طاغوتی همین مساله است.
دوره علمی آموزشی ولایت فقیه با همت موسسه ولاء منتظر و موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد. در پایان مراسم اختتامیه از 5 نفر از ممتازان این دوره آموزشی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات