۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۷۴۶۷۱
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

پذیرش بیش از ۳۶۰ طلبه در حوزه علمیه خواهران لرستان

پذیرش بیش از ۳۶۰ طلبه در حوزه علمیه خواهران لرستان
لرستان - مهرابی با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران گفت: مدارس علمیه خواهران لرستان ظرفیت پذیرش ۳۶۵ طلبه جدیدالورود در حوزه را دارند.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از آغاز نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد و بیان داشت: از امروز 25 بهمن ماه پذیرش حوزه علمیه خواهران آغاز شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه خواهران لرستان در سطح دو و سه حوزوی افزود: این مدارس آماده پذیرش طلبه جدیدالورود در سطح دو و در رشته های فقه و اصول، احکام اسلامی و تفسیر علوم قرآنی در سطح سه هستند.

وی در ادامه عنوان داشت: مدارس علمیه خواهران لرستان به مناسبت سال تحصیلی 1400 ظرفیت پذیرش 365 طلبه در سطح دو و سه حوزه را دارند.

مهرابی بیان داشت: از آمار فوق 290 طلبه در مدارس علمیه سطح دو استان لرستان و 75 طلبه نیز در مدارس علمیه سطح سه پذیرش خواهد شد.

وی در ادامه کیفیت محوری را مهم ترین ملاک پذیرش عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به استقبال داوطلبان ورود به حوزه علمیه این آمار متغیر خواهد بود.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان بیان کرد: علاقمند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به نشانی www.paziresh.whc.ir  و یا مدارس علمیه سراسر استان مراجعه کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات