۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۷۴۷۱۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

ارتقای بینش و بصیرت مردم زمینه نفوذ دشمن را می‌بندد

ارتقای بینش و بصیرت مردم زمینه نفوذ دشمن را می‌بندد
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: بسیج باید درزمینه ارتقای بینش و بصیرت مردم فعالیت کرده و از این طریق راه نفوذ دشمن را به کشور ببندد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست مسؤولان مجمع بسیج استان، با قدردانی از خدمات و اقدامات بسیج، اظهار کرد: گروه‌ها و بخش‌های مختلف بسیج تاکنون اقدامات شایسته‌ای در موضوعات گوناگون انجام داده و منشأ برکات فراوانی بوده‌اند.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در همه نقاط کشور و حتی فراتر از کشور، افزود: به فضل الهی امروز تفکر بسیجی در کل کشور و منطقه توسعه یافته و میلیون‌ها نفر از برکات آن بهره‌مند هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به حضور و فعالیت جهادی نیروهای بسیج در زمینه‌های مختلف، اضافه کرد: امروز بسیج در تمامی مناطق و مجموعه‌ها حضور فعال و اثرگذاری دارد و توانسته اقدامات بزرگی انجام دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: درواقع خدمت به این انقلاب و حمایت و حراست و صیانت از نظام اسلامی با حضور و نقش‌آفرینی بسیج میسر شده است.

وی در ادامه با اشاره به رسالت‌های بسیج، خطاب به بسیجیان اظهار کرد: تلاش کنید دانش لازم را در همه حوزه‌ها در جامعه گسترش دهید؛ زیرا برخورداری مردم از دانش عمومی لازم در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و.. می‌تواند برای نظام مقتدر مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: نظام استکباری همیشه از جهل ملت‌ها استفاده کرده و بر گرده مردم سوار شده است؛ ازاین‌رو ارتقای بینش و شناخت مردم در حوزه‌های مختلف ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت نقش‌آفرینی بسیج در این زمینه، افزود: بسیج مجموعه‌ای است که در همه نهادها پایگاه دارد و می‌تواند دانش لازم را در حوزه فرهنگ، سیاست، اقتصاد و ... در بین اقشار مختلف مردم ارتقا دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: بسیج می‌تواند با نقش‌آفرینی در این زمینه به ارتقای دانش مردم کمک کرده و دشمن‌شناسی افراد را تقویت کند و از این طریق راه نفوذ دشمن را به کشور ببندند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات