۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۷۴۷۲۵
مسؤول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه:

کارگروه های جهادی در حوزه های علمیه تشکیل می شود

کارگروه های جهادی در حوزه های علمیه تشکیل می شود
لرستان - حجت الاسلام علیخانی از تشکیل کارگروه های جهادی در حوزه های علمیه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای هدفمند سازی خدمت رسانی مبلغان و روحانیت در زمان بحران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی، ظهر امروز در دیدار با مدیرحوزه علمیه لرستان، که در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: ایجاد کارگروه های جهادی در حوزه ها و مدارس علمیه کشور ضروری است.

مسؤول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه اظهار داشت: با تشکیل کارگروه های جهادی خدمت رسانی طلاب و مبلغان به مردم در زمان بحران هدفمند تر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور طلاب و مبلغان در جمع مردم و خدمت رسانی در هر زمان که لازم باشد، یادآور شد: طلاب و مبلغان همگام با سایر نیروهای جهادی در روزهای بحرانی و بروز مشکلات در خدمت رسانی به مردم در صحنه حاضر بوده و هستند.

حجت الاسلام علیخانی بیان داشت: طلاب و مبلغان در روزهای سیل، زلزله و شیوع ویروس منحوس کرونا یاری گر مردم بوده و در کنار نیروهای جهادی همراه مردم بودند از این رو باید خدمت رسانی روحانیت به مردم در جامعه تبیین شود.

وی با تأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه رسانه ای برای انعکاس خدمت رسانی طلاب و مبلغان اذعان داشت: این اقدامات در زمینه نهادینه سازی حضور پر رنگ روحانیت در جامعه و خدمت رسانی به مردم مؤثر است.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه یادآور شد: دوره های آموزشی و تخصصی فعالیت های جهادی و مشاوره های بالینی برای طلاب و مبلغان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: این دوره های تخصصی به صورت متناوب و با هدف ارتقای دانش طلاب و مبلغان در فعالیت های جهادی برگزار خواهد شد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات