۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۷۴۷۸۲
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان:

مغزهای متفکر انقلابی باید وارد میدان شوند

مغزهای متفکر انقلابی باید وارد میدان شوند
حجت الاسلام ناجی گفت: پرداختن صریح به مباحث سیاسی و انقلابی فضایی است که هفتاد درصد جامعه اصلا حوصله آن را ندارند، مغزهای متفکر انقلابی ما بایدیک خط بدهند.

حجت الاسلام علیرضا ناجی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت اتحاد جبهه انقلاب در فضای مجازی گفت: مخاطبین فضای مجازی در حال حاضر با توجه به گروه ها و جناح های فکری چند درصد اند؟، با یک دو دوتا چهارتای ساده به دست می‌آید که تقریبا پانزده درصد قشر انقلابی داغ داریم و پانزده درصد جنس روشنفکر که این دوگروه  از موضع خود کوتاه نمی آیند و هفتاد درصد قشر خاکستری که اینها طبق فضای رسانه تصمیم می گیرند نکته واحد بین هفتاد درصد خاکستری عِرق ملی یا دینی است هرچند آنچنان قوی نباشد.

وی با اشاره به آیه 103 آل عمران افزود: جبهه انقلاب باید بین خود اتحاد کند  که در چه موضع و جایگاهی کار کند اما این که تا الان چرا موفق نبودند در مواقع حساس قشر خاکستری را به جریان انقلاب نزدیک کنند؟ به زعم بنده در حوزه سیاسی تا انتخابات قبل در فضای مجازی به عنوان دستمایه کار می کردند و جدی و اصولی نبود در حالیکه جبهه غیر انقلابی از مدتها پیش سوار رسانه بودند و با کانال های سرگرمی، هنری، آشپزی و... ورود کردند و وقتی نزدیک فضای انتخابات شدند یکپارچه یک صدا یک علم را بالا بردند.

دبیر شورای فضای مجازی حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: کاری که  جبهه انقلاب در این چند سال انجام دادند قابل تقدیر می باشد ازجمله تربیت نیروی رسانه ای انقلابی، ورود به جریانات مطالبه گری و پاسخ به شبهات، کمپین های هدفمند و... می توان نام برد اما ضعف کار جزیره ای بودن این فعالیتها است و اینکه هر کدام یک ندایی دارند که با دیگری همراه نیست مثلا عده ای فقط می‌گویند پیام رسان داخلی و دیگری برعکس، از این مباحث گرفته تا عناوین اصلی مثل تحلیل بیانات رهبری و مکتب حاج قاسم.

حجت الاسلام ناجی گفت: جبهه انقلاب اغلب تدافعی کار می‌کنند نه تهاجمی یعنی حتماً باید اتفاقی بیفتد و این جوابگو نیست پرداختن صریح به مباحث سیاسی و انقلابی فضایی است که آن هفتاد درصد اصلا حوصله آن را ندارند زبان هنر، زبان طنز، زبان تاریخ و....ادبیات مورد علاقه قشر خاکستری جامعه است جبهه انقلاب باید حامیان پربازدید خود در فضای رسانه را حمایت کند چون بر قشر خاکستری تاثیرگذارند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اهمیت نوع ادبیات در فضای مجازی بیان داشت: از طرفی باید ادبیات صریح و مستقیم خود را عوض کنند و به سمت صفحات تمیک بروند مغزهای متفکر انقلابی ما بایدیک خط بدهند  تا آنکه طنز می سازد یا هنری کار می‌کند بداند چه کاری را باید انجام دهد جریان انقلاب باید سنگرها را بگیرد و باعنوان کونوا دعاة الناس بغیر السنتکم وارد میدان شود.

وی ابراز داشت: رمز پیروزی، اتحاد جبهه انقلاب، با گفتمان کارآمدِ مقاومت، به زبان رسانه ای روز است.

ارسال نظرات