۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۷۵۱۱۸
تحریف بنیانگذار (۱۲)

تلاش برای تحریف مکتب امام راحل به نوعی تلاش برای منزوی کردن نظام است

تلاش برای تحریف مکتب امام راحل به نوعی تلاش برای منزوی کردن نظام است
کرمانشاه - آیت الله میریونسی گفت: تلاش برای تحریف انقلاب و مکتب امام راحل به نوعی تلاش برای منزوی کردن این نظام است و در پشت این تلاش ها دستان آلوده بسیاری پنهان شده است.

آیت الله سیدعباس میریونسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بنده همیشه در جلسات و نشست ها با روحانیون و طلاب بیان داشته و می دارم دو مقوله است، یکی مقوله نفوذ و دیگری تحریف.

تولیت مدرسه علمیه گیلانغرب گفت: این دو مقوله هر دو ساخته و پرداخته ذهن بیمار و شیطانی دشمنان مکتب اسلام و قرآن هستند و با این ترفندها به دنبال نیات پلیدی می باشند و اتفاقا برای رسیدن به این دو خواسته نامشروع  از عناصر خودفروخته داخلی و خارجی استفاده می کنند.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه «نفوذ» و «تحریف» سلاح های جنگ نرم دشمنان است، بیان داشت: امروز دشمن با جنگ نرم در مقابل این نظام اسلامی قرار گرفته است و با استفاده از سلاح هایی که بسیار پیچیده هستند به دنبال گونه ای از استحاله فرهنگی و عقیدتی در جامعه اسلامی است.

آیت الله میریونسی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله تحریف اشاره کرد و گفت: موضوع «تحریف» چیز تازه ای نیست و همواره با این قضیه روبرو بوده ایم تا جایی که تاریخ اسلام همیشه از گزند تحریف کنندگان در امان نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند بصیرت دینی برای تقابل با پروژه «تحریف» دشمنان هستیم، گفت: شکست های پی در پی دشمنان این انقلاب در 42 سال اخیر آنان را بر این داشت که از داخل و از طریق مبانی دینی و معنوی کار خود را دنبال کنند، لذا بهترین گزینه برای ایجاد یک جبهه گسترده علیه این انقلاب را تحریف واقعیت ها انتخاب کردند.

تولیت مدرسه علمیه گیلانغرب گفت: با این وجود باید اذعان داشت اعمال برخی از داخلیون و خواص که عملا و رسما دست به تحریف انقلاب، مکتب امام خمینی (ره) و... می زنند برای ما بسیار دردناک تر و غم انگیزتر از اعمال فتنه گران خارجی است.

آیت الله میریونسی تاکید کرد: تلاش برای تحریف انقلاب و مکتب امام راحل به نوعی تلاش برای منزوی کردن این نظام است و در پشت این تلاش ها دستان آلوده بسیاری پنهان شده است.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه با بصیریت و بینش دینی و سیاسی می توان این دستان نفاق را قطع کرد، گفت: بی شک اگر این دستان نفاق که اکنون در مسیر تحریف قرار گرفته اند را شناسایی و قطع نکنیم بسیاری از آرمان های این نظام زیر سئوال می رود و رسما دشمن به مقاصد پلید خود خواهد رسید.

تولیت مدرسه علمیه گیلانغرب با انتقاد از انقلابیون سابق و منتقدین فعلی این نظام بیان داشت: کسانی که به نوعی فکر می کنند که از سفره این انقلاب بهره ای نبرده اند، امروز در صف فتنه گران قرار گرفته اند عده ای از این افراد برای همه ما شناخته شده هستند و عده ای در خفا کارهای براندازانه خود را دنبال می کنند.

آیت الله میریونسی گفت: تاسف بارتر اینکه برخی از منسوبین به بیت امام راحل این روزها در کنار مخالفان نظام و انقلاب ایستاده اند و این امر دل هر ایرانی انقلابی را به درد می آورد. این افراد با سوء استفاده از جایگاه امام راحل به دنبال ایجاد یک بدعت تازه هستند که بی شک هزینه این بدعت سازی برای ملت ایران می تواند بسیار بالا باشد.

تولیت مدرسه علمیه گیلانغرب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این بدعت سازان و تحریف کنندگان مکتب امام راحل همان مسیری را می روند که سرویس های جاسوسی بیگانه و غرب برای آنان ترسیم کرده است، لذا این تحریف کنندگان رسما مهره های استعمار و استکبار محسوب می شوند./1400/

ارسال نظرات