۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۷۵۹۸۰

جهادی‌ها در یک سال ۲۸۵ جهیزیه دادند

جهادی‌ها در یک سال ۲۸۵ جهیزیه دادند
مسؤول مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با اشاره به اینکه در این مدت یک سال با کمک مردم و نهادهای خدمت‌رسان ۵۱ میلیارد تومان در قالب‌های مختلف به مردم کمک‌رسانی کردیم، گفت: بیش از ۲۸۵ جهیزیه به دختران نیازمند دمه بخت اهدا کردیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حامد خیرخواهان مسئول مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و گروه جهادی شهید احمد گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) و گروه جهادی شهید احمد گودرزی زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حدود یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت یک سال با کمک مردم و نهادهای خدمت‌رسان ۵۱ میلیارد تومان در قالب‌های مختلف به مردم کمک‌رسانی کردیم، تصریح کرد: این خدمات‌رسانی‌ها در عرصه‌های مختلفی همچون محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، عمران و آبادانی، امداد و بهداشت، خدمات پزشکی و مشاوره‌های حقوقی و روانشناسی در سطح ۶ استان تهران، گیلان، قزوین، خراسان‌رضوی، سمنان و مازندران بوده است. 


تهیه بسته‌های ارزاق برای نیازمندان

 

خیرخواهان با اشاره به اینکه در این یک سال بیش از ۲۸۵ سری جهیزیه کامل به دختران نیازمند دمه بخت اهدا کردیم، گفت: اهدا ۸سری سیسمونی کامل، اهدا بیش از ۶۹۵۰ بسته حمایتی،‌ اهدا بیش از ۱۰هزار بسته ماسک و محلول‌های ضدعفونی،‌ اهدا بیش از ۲۵۰ پک تحصیلی و ۵۰۰ جفت کفش کتانی، تهیه لوازم ضروری منزل  از قبیل تلویزیون، فرش، یخچال، ماشین لباسشویی، گاز و...، خرید ۳۰راس گوسفند جهت قربانی و توزیع ۶۵۰ بسته گوشت گرم، برگزاری جشن و مراسم مذهبی در مناطق حاشیه‌ای و محروم تهران، تعمیرات منزل و بازسازی مدرسه، انجام مشاوره‌های روانشناسی، انجام مشاوره‌های حقوقی ، فعالیت‌های رسانه‌ای و تولید محتوا در عرصه ی خدمت رسانی، برگزاری مراسم گرامیداشت و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ... از جمله فعالیت‌های خدمات‌رسانی ما در این یک ساله بوده است.

 

مسئول گروه جهادی شهید احمد گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه مصادف با روز احسان و نیکوکاری که همزمان با سالگرد شهادت احمد گودرزی شده است، بنا داریم مراسم جشنی به مناسبت اولین سالگرد فعالیت این گروه برسر مزار شهید در بهشت زهرا برگزار کنیم و از خانواده او تقدیر کنیم. در این برنامه تصویر نقاشی شده از شهید را به خانواده‌اش اهدا خواهیم کرد.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: فارس
ارسال نظرات