۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۷۶۱۴۸
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه خبر داد؛

ثبت نام ۱۰۰ داور کرمانشاهی در «طرح ساماندهی دوران مسابقات قرآن»

ثبت نام ۱۰۰ داور کرمانشاهی در «طرح ساماندهی دوران مسابقات قرآن»
کرمانشاه - مدیرکل اوقاف وامور خیریه کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰۰ داور کرمانشاهی در «طرح ساماندهی دوران مسابقات قرآن» ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت کرونا در جامعه باعث شده است که بسیاری از برنامه های دینی و فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به صورت مجازی برگزار شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت: کار ثبت نام در آزمون «طرح ساماندهی دوران مسابقات قرآن» از بیست و چهارم دیماه سالجاری به مدت یکماه برگزار گردید که در این پروسه زمانی بیش از 100 داور کرمانشاهی در این طرح ثبت نام کردند.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود افزود: این یکصد داور کرمانشاهی که در طرح مذکور شرکت کرده اند باید 24 اسفندماه جاری به صورت مجازی در اولین مرحله از این آزمون که به صورت کتبی برگزار می گردد، شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: داوران شرکت کننده در این آزمون می توانند اطلاعات مورد نیاز را از طریق گروه های مجازی که در این راستا تشکیل شده است را دریافت نمایند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: آن دست از داورانی که در مرحله آزمون کتبی حدنصاب نمره لازم را کسب می کنند باید در مرحله دوم امتحان که به صورت شفاهی برگزار می شود، شرکت نمایند و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، امتحان شفاهی در فرودین ماه سال آینده برگزار می گردد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت: در این آزمون های کتبی و شفاهی ملاک برای ما به حدنصاب رسیدن نمرات است، لذا برای این آزمون تعداد و سقف خاصی مدنظر قرار نگرفته است./1400/

ارسال نظرات