۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۷۷۹۸۳
حجت الاسلام صادقی:

مدیریت تازه نفس، انقلابی و جهادی نیاز امروز کشور است

مدیریت تازه نفس، انقلابی و جهادی نیاز امروز کشور است
مازندران - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، نیاز امروز کشور را یک مدیریت تازه نفس، انقلابی و جهادی در عرصه های مختلف دانست.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به این که امسال کشورمان شاهد برگزاری همزمان چند انتخابات مهم است، گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مظهر مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت خود است و به اهمیت دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان این که انتخابات امسال در دو بعد داخلی و بین المللی دارای اهمیت است، افزود: به دلیل عملکرد نامناسب و بی تدبیری های صورت گرفته در مدیریت اجرایی کشور در طول هشت سال اخیر ضمن بروز مشکلات بسیاری در کشور، بعد معیشتی مردم با کاهش قدرت خرید، ارزش پول ملی و همچنین تورم بسیار، تغییر در سطح مدیریت اجرایی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم از عملکرد دولت فعلی در حوزه اقتصادی به هیچ عنوان راضی نیستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه تصمیم گیری های نادرست دولت در عرصه اقتصاد، موجب بروز مشکلات معیشتی بسیاری برای مردم شده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که کشور به یک مدیریت تازه نفس، انقلابی و جهادی نیازمند است، تصریح کرد: امروز همان طور که در سایر بخش های مهم و استراتژیک کشور مدیریت جهادی و انقلابی حاکم است در عرصه مدیریت اجرایی کشور نیز به چنین مدیریت هایی نیاز داریم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که چشم ها در عرصه سیاست بین الملل نیز به انتخابات خرداد ماه امسال دوخته شده است، بیان داشت: به طور حتم حضور یک دولت جوان، انقلابی و تازه نفس می تواند ضمن تحرک دادن به اقتصاد کشور، عزت بین المللی ایران اسلامی را نیز تقویت کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دولت انقلابی، اهل سازش و مذاکره با دشمنان قسم خورده ملت ایران نیست، تصریح کرد: دولت انقلابی در برابر زورگویی ها و زیاده خواهی های آمریکای جنایت کار و همپیمانانش با اقتدار خواهد ایستاد و از منابع این ملت دفاع می کند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که به طور حتم عرصه مدیریتی کشور نیازمند نوسازی است، ادامه داد: ورود افراد تازه نفس به عرصه های مختلف مدیریتی کشور موجب تحول مناسبی در حوزه های مختلف به ویژه بخش اقتصاد خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت فراهم سازی حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش روی تأکید کرد و افزود: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی ضمن تقویت عزت و اقتدار بین المللی ایران اسلامی، شکستی بر همه توطئه ها و نقش های دشمنان انقلاب خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور حداکثری در انتخابات، قدرت چانه زنی مسؤولان کشورمان در عرصه بین الملل را دو چندان خواهد کرد، بیان داشت: اما دشمنان این ملت از ماه ها قبل با پمپاژ خبری علیه انقلاب و مسؤولان نظام در تلاش هستند از حضور مردم در پای صندوق های رأی بکاهند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمنان در تلاش هستند حضور مردم در انتخابات را بی فایده و فرمایشی جلوه دهند، خاطرنشان کرد: این راهبرد دشمن با اتهام زنی به برگزار کنندگان انتخابات و مهندسی در این عرصه مهم دنبال می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در 42 سال اخیر همواره نقش محوری و کلیدی در همه عرصه های مهم کشور داشتند و دارند، افزود: حضور این مردم در هر عرصه ای پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی است و به این نظام دینی مشروعیت می بخشد./950/

ارسال نظرات