۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۷۸۲۳۱
با هدف بررسی سیره معنوی و مبارزاتی علمای برجسته شیعه؛

برنامه "ضیافت" در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه قرآن می رود

برنامه
ویژه‌ برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان "ضیافت" در قالب ترکیبی همراه با مستند به بررسی زندگی علما و بزرگان دین می‌پردازد .

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،سیدافضل میرلوحی تهیه کننده برنامه "ضیافت" در این خصوص گفت: برنامه "ضیافت" که در سنوات گذشته به معرفی شخصیت معنوی و اخلاقی بیش از 170 چهره برجسته علمی و فقهی جهان تشیع پرداخته است، امسال درنظر دارد سیره مبارزاتی این بزرگان و حرکت هایی که به رهبری روحانیت شیعه موجب شکل گیری و هدایت سلسله مبارزات امت اسلامی با استعمار جهانی و به خصوص استعمار انگلیس و جریان پلید بهاییت منجر شده است را نیز بررسی و معرفی کند.

تهیه کننده "ضیافت" بیان کرد: در بخش های مختلف این برنامه با دعوت از خانواده درجه اول علما و یا افرادی که تالیفاتی در زمینه چهره مورد بحث دارند، به بررسی ابعاد اخلاقی کمتر گفته شده علما و بزرگان دین می پردازیم.

وی درباره ساختار برنامه تصریح کرد: استفاده از بخش های مختلفی همچون مستند های گزارشی به همراه آیتم های متفاوت و جذاب تصویری بخش های تولیدی برنامه را تشکیل می دهد. در کنار آن بهره مندی از فضای بهاری و آزاد به عنوان استودیو اصلی با قرائت قرآن کریم و پخش اذان به صورت زنده به طراوت لحظات افطار خواهد افزود.

میرلوحی خاطرنشان کرد: آیت الله ملا احمد نراقی، آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی یزدی، آیت الله شیخ جعفر کاشف الغطاء، شهید قاضی نورالله شوشتری، آیت الله میرزای شیرازی، آیت الله شیخ فضل الله نوری، امام موسی صدر، شهید محمدباقر حکیم، علامه سید عبدالحسین شرف الدین و آیت الله مدرس از جمله علمایی هستند که در "ضیافت" 1400 به مخاطبان معرفی خواهند شد.

گفتنی است، برنامه "ضیافت" به کارگردانی علی خان پور و با اجرای سیدعلی قوامی، در ماه مبارک رمضان هر شب یک ساعت پیش از اذان مغرب روی آنتن شبکه قرآن سیما خواهد رفت.

ارسال نظرات