۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۷۸۸۵۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

سپاه، پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی را در منطقه برافراشت

سپاه، پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی را در منطقه برافراشت
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین مشایخ گفت: سپاه پاسداران با شکست جبهه استکبار، پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی را در منطقه برافراشته نگاه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب، گفت: امروز ملت ایران پس از گذشت چند دهه از عمر با برکت این نهاد مردمی و انقلابی، قدردان مجاهدت ها و تلاش های خالصانه جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: سپاه برای حفظ و بقای نظام اسلامی و همچنین دفاع از مردم سینه خود را در برابر هر توطئه و دشمنی سپر کرده است.

وی با بیان این که سپاه در موقعیت های حساس کشور با از خود گذشتگی و ایثار به کمک مردم آمد، افزود: حضور همیشگی سبزپوشان سپاه در عرصه های مختلف این کشور، مایه عزت و افتخار ملت ایران بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه پاسداران نهاد ارزشمندی است که با انقلاب اسلامی متولد شد، تصریح کرد: این نهاد اثرگذار و کلیدی از ابتدای انقلاب به حق در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی همواره مجاهدانه تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ به حضور ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با دشمن بعثی اشاره کرد و گفت: جانفشانی ها و رشادت های فرزندان رشید اسلام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ گاه از ذهن و دیده ملت ایران پاک نخواهد شد.

امام جمعه نوشهر با بیان این که پشتیبانی ملت ایران از نهاد انقلاب سپاه، این مجموعه را به قدرتی بلامنازع در منطقه تبدیل کرده است، افزود: امروز سپاه مایه افتخار مستضعفین عالم و مسلمانان منطقه است چون مقتدرانه در برابر توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی ایستاد و از اسلام ناب دفاع کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه بسیاری از طراحی های دشمن در منطقه را خنثی و عزت را به ملت های مسلمان منطقه بازگرداند، خاطرنشان کرد: پروژه خطرناک جریان های تکفیری که ساخته و پرداخته دستگاه های اطلاعاتی غرب در منطقه بود با از خودگذشتگی و جانفشانی پاسداران و بسیجیان مخلص و خداجوی خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها یک نهاد نظامی نیست، ادامه داد: وظیفه و رسالت این نهاد انقلابی دفاع همه جانبه از آرمان های انقلاب و اسلام است و از این رو بر این اساس شاهد فعالیت های مختلف سپاه در عرصه های مختلف در نظام اسلامی هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه پاسداران، پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی را در منطقه برافراشته نگاه داشت، خاطرنشان کرد: عصبانیت آمریکا از سپاه مقتدر و تحریم آن نشان دهنده، شکست های متعددی است که آنها از این نهاد انقلابی خورده اند.

امام جمعه نوشهر با بیان این که خدمات ارزشمند سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی باید بیش از پیش تبیین و تشریح شود، تصریح کرد: علیرغم برخی بی مهری هایی که در داخل و خارج نسبت به این نهاد دلسوز، مردمی و انقلابی صورت می گیرد، اما کارنامه سپاه در عرصه سازندگی و کمک به دولت ها در جهت محرومیت زدایی کاملاً روشن است.

وی با اشاره به این که سپاه در طول دهه های اخیر همواره خود را فدای ملت ایران کرده است، افزود: امروز نیز این نهاد انقلابی همه امکانات و ظرفیت های خود را در خدمت نظام و مردم کشورمان قرار داده تا کسی جرأت دست اندازی و تعدی به این کشور پیدا نکند./950/

ارسال نظرات