۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۷۹۸۷۷
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی:

لبیک به ولایت‌فقیه و اجابت ندای رهبر مهم‌ترین ویژگی دولت جوان حزب‌اللهی است

لبیک به ولایت‌فقیه و اجابت ندای رهبر مهم‌ترین ویژگی دولت جوان حزب‌اللهی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام احمدی گفت: مهم‌ترین ویژگی دولت جوان حزب‌اللهی اجابت ندای رهبر معظم انقلاب و لبیک به ولایت‌فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان استانی، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر همت و تشریک‌مساعی همگانی برای مشارکت حداکثری در انتخابات و تحقق دولت جوان حزب‌اللهی مورد نظر مقام معظم رهبری پرداخت.

وی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های دولت جوان حزب‌اللهی، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی دولت جوان حزب‌اللهی اجابت ندای رهبر است که به تعبیر حضرت امیر (ع) اگر سربازی با ندای رهبر خود بیدار نشود زیر سُم اسب دشمنان بیدار خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: دولت جوان حزب‌اللهی باید سیاست‌های ابلاغی رهبری را فصل الخطاب بداند و البته هم دولت و هم ملت باید مفردات بیانات و دستورات آقا را درک کنند اگر گفته شده اقتصاد مقاومتی مبتنی بر کارآفرینی است باید بداند کارآفرینی با اشتغال یکی نیست.

وی افزود: دولت جوان باید دغدغه نظام را داشته باشد و گرفتار جناح‌بازی نشود و نباید در بین نیروهای انقلابی اختلافی وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: مردم عزیز هم نباید ناامید و شرایط فعلی موجب بی‌میلی آن‌ها برای انتخاب و حضور پای صندوق رأی شود؛ چراکه اولاً مردم معتقد به رازقیت خداوند هستند و به تعبیر امام سجاد (ع) در گلایه‌مندی ابوحمزه ثمالی از گرانی‌ها، فرمودند خدای ارزانی خدای گرانی‌ها هم هست.

وی اضافه کرد: مردم ما دارای فطرتی پاک هستند، بصیر و غیرتمند هستند حرف صریح و صادقانه را می‌پذیرند و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند با شعارهای انقلاب قهر نیستند، تنها از مسؤولین ناراضی هستند که با انتخاب درست این وضعیت تزلزل اقتصادی به ثبات اقتصادی خواهد رسید.

حجت‌الاسلام احمدی اظهار کرد: در این رابطه اولویت اول در بحران اقتصادی محرومین و مستضعفین هستند بعد طبقه متوسط و بالا؛ اما کسانی که نظام را ناکارآمد جلوه می‌دهند که از ناکارآمدی نظام سود می‌برند و به دنبال رانت هستند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات