۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۸۰۲۴۵
زعیم حوزه های علمیه خوزستان مطرح کرد؛

لزوم حضور حداکثری در انتخابات

لزوم حضور حداکثری در انتخابات
خوزستان - آیت الله موسوی جزایری گفت: از همه مردم تقاضا داریم در انتخابات پیش رو شرکت نمایند، زیرا این امر تکلیفی شرعی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، بامداد امروز در مراسم سران طوایف و عشایر خوزستان که در قرارگاه منطقه‌ای کربلا برگزار شد، بیان داشت: پیش از انقلاب نیز به جهت انجام تکلیف دینی خود جلسات متعددی را با برخی از قومیت‌ها برگزار می‌کردیم.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان تصریح کرد: مجاهدان در راه خدا  آن‌قدر می‌جنگند تا عاقبت پیروز شوند، چون خداوند متعال وعده پیروزی را به تمام مؤمنان جهان داده است.

آیت‌الله جزایری با اشاره به اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره از عشایر کشور برای صیانت از انقلاب تقدیر و تشکر داشته و دارند، یادآور شد: تمامی تلاش‌های عشایر و دیگر ارکان نظام برای سربازی امام زمان (ع) است.

وی عنوان کرد: بر سر بیعتی که با خداوند و امام زمان (عج) داشتیم، ثابت و استوار ایستاده‌ایم و مرور زمان باعث رفع تکلیف از ما نمی‌شود.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: از تمامی بزرگان عشایر درخواست داریم که مراسم‌های دید و بازدید عید فطر و جشن‌های مربوط به این عید را برگزار نکنند.

آیت‌الله جزایری بیان کرد: کرونا مانند وبا و طاعون باعث مرگ چند میلیون نفر در جهان شده و برای همین درخواست می‌کنیم که از برگزاری هرگونه تجمعات جداً خودداری شود.

وی عنوان کرد: از همه مردم خواهشمندیم که نسبت به انتخابات دلسرد نشوند و حضور باشکوهی را در انتخابات پیش رو داشته باشند، زیرا حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
اصلاح طلبان با چالش پاسخگویی نسبت به عملکرد دولت روحانی مواجهند که اذهان عمومی اصلاح‌طلبان را مسئول این دولت می‌‌دانند که البته تا حد زیادی نیز مسئول هستند و باید تا حدی که به آنها مربوط می‌شود، مسئولیت‌پذیری داشته باشند.
0
0