۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۸۰۵۳۲

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین ترور ۱۲ جوان پاکستانی را محکوم کرد

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین ترور ۱۲ جوان پاکستانی را محکوم کرد
حجت الاسلام دومکی ترور ۱۲ جوان منطقه کنده کوت ایالت سنده پاکستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی ترور ۱۲جوان منطقه کنده کوت ایالت سنده به دست اوباش قبیله ای محلی پاکستان را به شدت محکوم کرد و نهادهای امنیتی را مورد انتقاد شدید قرار داد.

وی با بیان این که کشت و کشتار و درگیری قبیله ای آفت و معضل بزرگ اجتماعی در پاکستان است، گفت: از ترور 12 جوان بی گناه دلها گرفته است، و بخاطر احتمال اقدام انتقام جویانه قبیله داغدار و کشته شدن چندین نفر دیگر ترس وجود را فراگرفته است.

این روحانی پاکستانی با تاکید به این که هنوز اشک چشم های مان بخاطر کشتار زنان و کودکان در فلسطین و افغانستان خشک نشده بودند که خبر ترور ۱۲جوانان بی گناه منطقه کنده کوت ایالت سنده رسید، ابراز داشت: علما، روحانیون و رهبران دینی، جلوی درگیری و کشت و کشتارهای قبیله ای را بگیرند، مسلمان برادر دینی مسلمان است، نباید برادر کشی در جامعه اسلامی ترویج پیدا کند.

حجت الاسلام دومکی بی کفایتی نهادهای امنیتی پاکستان در تامین امنیت شهروندان را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: منطقه کنده کوت ایالت سنده، صحنه ای از وانا و وزرستان است که کشتار مردم بیگناه، گسترش سلاح و فعالیت های جنایتکارانه در آن به امری عادی تبدیل شده است./988/

 

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان ترور 12 جوان این کشور را محکوم کرد

ارسال نظرات