۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۸۰۵۸۷
حماس:

رژیم صهیونیستی سرانجام تسلیم شروط مقاومت خواهد شد

رژیم صهیونیستی سرانجام تسلیم شروط مقاومت خواهد شد
سخنگوی جنبش حماس با اشاره به وقت‌کشی رژیم صهیونیستی در تسلیم شدن در برابر شروط مقاومت و برقراری آتش‌بس، تأکید کرد که این رژیم به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس گفت که حملات شبانه با ده‌ها هواپیما به اهداف نظامی و خدماتی، جنایت‌های ضدبشری است که وحشی‌گری رژیم اشغالگر را نشان می‌دهد.

القانوع گفت که سخن گفتن رژیم صهیونیستی از مراحل تجاوزات علیه ملت فلسطین، به منزله ایجاد توهم برای جامعه صهیونیستی است و اگر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم تصور می‌کند که قادر به تضعیف مقاومت و توان آن است، در توهم بسر می‌برد.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، سخنگوی حماس همچنین تأکید کرد: اینکه ارتش رژیم صهیونیستی زیرساخت‌ها، جاده‌ها و خانه‌های فلسطینیان را هدف قرار می‌دهد بیانگر ناتوانی واقعی آن در برابر حملات مقاومت است.

او افزود: رژیم صهیونیستی برای تسلیم شدن در برابر شروط مقاومت و برقراری آتش‌بس وقت‌کشی می‌کند و سعی دارد بر شکست‌های خود سرپوش گذارد، اما این رژیم چه بخواهد و چه نخواهد امروز یا فردا تسلیم شروط مقاومت خواهد شد.

رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرده و تا کنون ۹۰ ساختمان از جمله سه برج مسکونی را تخریب کرده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

مقاومت فلسطینی در این دور درگیری، موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل‌آویو را آغاز کرد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، تعداد شهدای غزه به ۱۹۸ تن رسیده که در میان آنها ۵۸ کودک و ۳۴ زن حضور دارند و تعداد مجروحان در نوار غزه ۱۲۳۵ نفر است.

بر اساس اعلام این وزارتخانه، تعداد شهدای کرانه باختری و قدس ۲۱ نفر و تعداد مجروحان آن به بیش از ۴۳۶۹ نفر رسیده است.

ارسال نظرات