۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۸۰۶۹۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی روابط عمومی‌ها را به حاشیه نبرند

مدیران دستگاه‌های اجرایی روابط عمومی‌ها را به حاشیه نبرند
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای مجموعه خود به شرطی موفق خواهند بود که مدیران روابط عمومی را به حاشیه نبرند و به آن‌ها بها بدهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران روابط عمومی ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی شهرستان کاشان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی با تبریک این روز، گفت: روابط عمومی نقش مهم و اساسی در موفقیت و یا عدم موفقیت مدیران دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی فعالیت روابط عمومی‌ها را برای دستگاه‌های اجرایی حساس و تأثیرگذار دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای مجموعه خود به شرطی موفق خواهند بود که مدیران روابط عمومی خود را به حاشیه نبرند و به آن‌ها بها بدهند.

آیت الله سلیمانی بر موضوعیت روابط عمومی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و افزود: مدیران ادارات و نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی باید به روابط عمومی اهمیت بدهند و برای روابط عمومی‌ها جایگاه والایی در نظر بگیرند.
 
روابط عمومی ادارات بومی سازی شوند
نماینده ولی فقیه در کاشان بر نقش اساسی و حیاتی روابط عمومی درهرمجموعه مدیریتی تأکید کرد و تصریح کرد: موضوع بومی سازی روابط عمومی یکی از موضوعات مهمی است که برنامه های هرمجموعه‌ای باید براساس سیاست‌های همان مجموعه بومی سازی شود.

به گفته وی فعالان در حوزه روابط عمومی‌ حلقه اتصال بین درون و بیرون از مجموعه مدیریتی خود هستند و نقش اصلی موفقیت و عدم موفقیت هرمجموعه‌ای را  برعهده دارند.

آیت الله سلیمانی در ادامه به جایگاه مهم و کلیدی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و ابراز داشت: در بین همه مدیران روابط عمومی‌های شهرستان، مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان باید به عنوان محور و نقطه همگرای دیگر روابط عمومی‌های ادارات باشد و آن‌ها را حمایت و پوشش بدهد.

نماینده ولی فقیه درکاشان اقتدار روابط عمومی فرمانداری را سبب اقتدار مجموعه روابط عمومی‌های شهرستان برای انجام فعالیت‌های اجتماعی دانست و افزود: فرمانداری محور اصلی ادارات و نهاد‌های فعال در شهرستان است.

روابط عمومی فرمانداری حلقه اتصال و نقطه همگرایی روابط عمومی‌های شهرستان باشد
آیت الله سلیمانی در ادامه بر تهیه عملکرد ادارات از سوی روابط عمومی‌ها تأکید کرد و با اشاره به اینکه تهیه عملکرد سالانه فعالیت‌های ادارات و انعکاس و انتشار آن از نیاز‌های ضروری مدیران است، گفت: روابط عمومی‌ها در ارتقاء جایگاه و یا نزول مجموعه خود نقش اصلی را دارند.

وی همچنین به لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های توجیهی برای مدیران روابط عمومی شهرستان از سوی روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان تأکید کرد و افزود: تخصیص اعتبارات سالانه به روابط عمومی فرمانداری برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کلاس توجیهی از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست.

نماینده ولی فقیه درکاشان نقش روابط عمومی در ارتقای جایگاه و یا سقوط جایگاه نهاد‌ها و ارگان‌ها و ادارات را حائز اهمیت دانست و اظهارداشت: روابط عمومی فرمانداری باید حلقه اتصال و نقطه همگرای دیگر روابط عمومی‌های شهرستان باشد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات