۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۸۰۸۴۶
امام جمعه الشتر:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ریشه های انقلاب را مستحکم تر می کند

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ریشه های انقلاب را مستحکم تر می کند
لرستان- حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ریشه های انقلاب را مستحکم تر می کند، گفت: در برابر خون شهدا و ادامه راه شهیدان رسالت سنگینی بر دوش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند.

امام جمعه الشتر بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید به وظایف خود عمل کنند چراکه ترویج این مهم لازمه تربیت نسلی انقلابی و خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام موسوی اظهارداشت: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون خون پاک شهدایی است که با نثار جان و مال خود ریشه های انقلاب را مستحکم و نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.

شرکت در انتخابات تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا است

امام جمعه الشتر بر ضرورت حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: این حضور تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات