۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۸۱۵۵۲
حجت الاسلام خوبانی:

تغییر وضعیت موجود نیازمند روی کار آمدن دولت انقلابی و تحول خواه است

تغییر وضعیت موجود نیازمند روی کار آمدن دولت انقلابی و تحول خواه است
مازندران - حجت الاسلام خوبانی با بیان این که مردم از عملکرد مسؤولان به شدت ناراضی هستند، گفت: تغییر وضعیت فعلی نیازمند روی کار آمدن دولت انقلابی و تحول خواه است.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، ضرورت انتخاب اصلح با هدف ایجاد تحول اساسی در کشور تأکید کرد.

وی با بیان این که امروز حمایت از جریان انقلابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت موفقیت جبهه انقلابی در انتخابات پیش روی استفاده کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه به دلیل ناکارآمدی دولت فعلی، مردم با مشکلات بسیاری مواجه هستند، خاطرنشان کرد: برای عبور از مشکلاتی که امروز مردم ما با آن روبرو هستند، حضور حداکثری به همراه انتخاب اصلح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که امروز مردم از عملکرد مسؤولان فعلی به شدت ناراضی هستند، تصریح کرد: برای تغییر وضعیت فعلی، راهی جز روی کار آمدن یک دولت انقلابی و تحول خواه وجود ندارد.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر خود شاخصه های دولت آینده را تبیین کردند، ادامه داد: دولت آینده باید دولتی انقلابی، تحول خواه، فساد ستیز و عدالتخواه باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه جریان حاکم بر قوه مجریه کشور، هشت سال به بهانه مذاکره و رفع تحریم ها، مشکلات بسیاری در حوزه های مختلف به ویژه مسائل اقتصادی برای مردم به وجود آوردند، تصریح کرد: مسببان وضع موجود باید به افکار عمومی پاسخ دهند و نباید به همین سادگی با حاشیه ای از خود رفع مسؤولیت کنند.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که امروز شاهد یک وحدت و انسجام بسیار خوبی میان نیروهای جریان انقلابی در سطح کشور هستیم، خاطرنشان کرد: باید این فرصت و ظرفیت به وجود آمده غنیمت شمرده شود و در جهت روی کار آمدن یک دولت انقلابی و تحول خواه به کار گرفته شود.

وی با بیان این که مسؤولان فعلی با تصمیمات اشتباه خود کشور را در مسیر نادرستی هدایت کردند، افزود: امروز در سایه همین سیاست های غلط، مردم ما از لحاظ معیشتی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اولویت دولت آینده باید رسیدگی به امور اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دوره وعده و شعار به سر آمده است، خاطرنشان کرد: مردم خواهان روی کار آمدن دولتی انقلابی، با تفکر جهادی، ضد فساد و اشرافی گری هستند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که متأسفانه هشت سال ظرفیت های ارزشمند کشور در عرصه های مختلف نادیده گرفته شد، بیان داشت: جوانان مؤمن، انقلابی و تحول خواه این کشور علیرغم پتانسیل و ظرفیت بالایی که داشتند کنار گذاشته شدند و از توان آنها استفاده نشد.

وی با اشاره به این که دولت آینده باید از ظرفیت و نبوغ بالای جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان بیشتر استفاده کند، تصریح کرد: کشور امروز امروز به دولتی نیاز دارد که بتواند آرمان ها و ارزش های اصیل انقلابی را دوباره در عرصه مدیریتی جامعه احیاء کند./950/

ارسال نظرات