۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۶۸۲۱۳۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور حداکثری در انتخابات تضمین کننده آینده انقلاب است

حضور حداکثری در انتخابات تضمین کننده آینده انقلاب است
مازندران - حجت الاسلام شکریان، حضور حداکثری در انتخابات را تضمین کننده آینده انقلاب دانست و گفت: ملت ایران با خلق حماسه حضور و تحقق دولت انقلابی از مشکلات عبور می کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی منطقه ای امامان محله و طرح تحول اجتماعی شهر و روستاهای غرب استان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات، گفت: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق های رای با آرمان های متعالی شهیدان به ویژه فرمانده جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت خواهند کرد.
 
وی با اشاره به این که امروز چشمان دشمنان و دوستان ملت ایران به این انتخابات مهم دوخته شده است، افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی ضربه بزرگی به تلاش چندین ماهه جبهه استکبار در دلسرد کردن مردم نسبت به حضور حداکثری است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق های رای، افزود: حضور حداکثری و مشارکت عموم ملت بزرگ ایران در انتخابات یکی زیباترین جلوه و تجلی عشق و اراده مردم بصیر و غیرتمند ایران اسلامی به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت بیانات رهبری معظم انقلاب در سالروز رحلت امام راحل تصریح کرد: نخبگان حوزه و دانشگاه و آحاد ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی برای ناامید کردن دشمنان و حضور حداکثری و مشارکت عموم جامعه باید تلاش کنند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود، تاکید کرد: حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات، آینده انقلاب و کشور را تضمین می کند و بهترین راه برون رفت از وضعیت کشور مشارکت عموم مردم بصیر ایران اسلامی در پای صندوق های رای و انتخاب دولتی انقلابی و جهادی است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی با انتقاد از برخی موضع گیری های خواص، خاطر نشان کرد: موضع گیرهای افراد خاص در جامعه باعث ایجاد جریان درست یا نادرست در بین احاد مختلف آن جامعه می شود بنابراین همه ما وظیفه داریم موضع گیری به موقع، منطقی و درستی داشته باشیم تا در حضور حداکثری و انتخاب اصلح در جامعه نقش آفرینی کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حضور در پای صندوق های رای را تجدید میثاق با آرمان های شهداء دانست و اظهار داشت: تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری، مراجع، شهدا و سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هست و تشکیل این حکومت دینی آرزوی انبیاء و اولیاء الهی بوده است.
 
حجت الاسلام شکریان ادامه داد: امروز حضور حداکثری و آگانه در انتخابات و انتخاب اصلح دفاع از این حریم است و انقلاب اسلامی برای به ثمر نشستن اهداف آن شهدا به ویژه سپهبد سلیمانی را تقدیم انقلاب کرده است و باید راه آنها را با حضور حداکثری و انتخاب اصلح ادامه دهیم.
 
امام جمعه چالوس نیز در این مراسم بر لزوم توجه به انتخاب اصلح تاکید و اهمیت تلاش برای حضور حداکثری را وظیفه همگان دانست و بیان کرد: روحانیت همواره و در صحنه های مختلف از جمله سیل، زلزله و کرونا و امروز در صحنه مهم انتخابات نیز حضور فعالانه و دلسوزانه دارد.
 
حجت الاسلام جباری، شکوه و عزت ایران اسلامی را در سایه حضور ملت در صحنه های مختلف کشور به ویژه انتخابات عنوان کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی درصدد دلسرد کردن مردم به هر نحو هستند و باتوجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری باید نسبت به دسیسه های دشمنان عکس العمل به موقع داشت و انتخابات یکی از این امور برای خنثی سازی نقشه های آنان است./950/
ارسال نظرات